Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

D-Link dir-300 Proszę o szybką odpowiedz.

zieloczek100 04 Jul 2012 14:19 3373 21
Telkom Telmor
    zieloczek100
    Level 38  
    Witam, jestem "laikiem" w sprawach sieciowych i w jej oznaczeniach (znaczenia słów związanych z siecią)
    Kupiłem dzisiaj router d-link dir-300 i podłączyłem go pod kabel od telefonu a drugim kablem pod komputer, ale jak się doczytałem w internecie to nie jest modem ADSL. Co mogę zrobić aby to zadziałało?
    Mam obecnie internet z Ery i mam modem webracer 821
    Proszę o jasne i przejrzyste podpowiedzi dla kogoś tak mało doświadczonego w sprawach sieci jak ja ;)
  • Telkom Telmor
    Marek Nawrocki
    Level 27  
    Witam !!
    Możesz podłączyć modem do routera i powinno zadziałać .
    Oczywiście będzie potrzebna jeszcze konfiguracja routera .
    zieloczek100
    Level 38  
    chyba router do modemu ? albo o ja źle mówię ;)
    Jakim kablem i jak to zrobić ;)
    CO i jak mam zrobić?
  • Telkom Telmor
    Marek Nawrocki
    Level 27  
    Można router do modemu , możesz to zrobić na 2 sposoby .Twój modem ma wyjście ethernet rj45 i właśnie to przyłączasz do routera na Wan , lub z tego co wiem to mozesz podłączyć router jako switch wtedy podłączasz na Lan i do pozostałych 3 lan portów routera inne komputery, lub kożystasz z wifi.
    W każdym przypadku jest potrzebna odpowiednia konfiguracja routera
    zieloczek100
    Level 38  
    Czyli modem podłączyć do gniazdka telefonicznego kabel który był podłączony do komputera podłączyć do wejścia lan w routerze tak?
    A jeszcze jedna sprawa jak usunąć hasło wi-fi w routerze bo podczas konfiguracji ustawiło sie jakieś hasło którego nie znam ;[

edit. zresetowałem go i odłączyłem od zasilania i jest ok, a miałem już nim o podłogę rzucać ^^