Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zmywarka siemens typ SD13GT1S nie wypuszcza wody

04 Lip 2012 21:26 5163 13
  • Poziom 9  
    moja zmywarka Siemens SD13GT1S nie wypuszcza wody. Wybrałem całą wodę, oczyściłem filtr(był czysty) w studzience nie było żadnych części stałych. Oglądałem filmik na forum, ale dotyczy innego typu zmywarki. Mam pytanie: czy aby dostać się do pompy trzeba rozkręcić od wewnątrz śruby mocujące studzienkę i wybudować ją? Proszę o radę, bo mimo pewnych zdolności mechanicznych jestem w tym temacie zielony.
  • Specjalista AGD
    afred69 napisał:
    czy aby dostać się do pompy trzeba rozkręcić od wewnątrz śruby mocujące studzienkę i wybudować ją?
    Nie. Najlepszy, ale niełatwy dostęp do pompy jest od spodu.
  • Poziom 9  
    dzięki. Nie chciałbym jej wybudowywać. Jeżeli i tak niełatwy sposób jest od spodu, to może jednak pofatygować się i rozkręcać o wewnątrz. Czy tak też można? Czy dojdę do pompy?Pozdrawiam
  • Specjalista AGD
    afred69 napisał:
    Czy tak też można? Czy dojdę do pompy?
    Nie. Nie.
  • Poziom 9  
    Posłuchałem Cię kolego, wybudowałem zmywarkę, przeniosłem do piwnicy i przystąpiłem do rozbiórki. Odkręciłem lewy bok, odnalazłem pompę i rzeczywiście ; aby ją wyciągnąć, trzeba jeszcze odkręcić przednią osłonę pod drzwiczkami,a potem zbiorniki i kolektor z hydrostatem. Pompę wyczyściłem i sprawdziłem niezależnym źródłem, pracuje spokojnie. Zabudowałem wszystko w odwrotnej kolejności, podłączyłem i:najpierw nie chciała pobrać wody, potem po kilku minutach podjęła pracę w normalnym programie i wydawało sie że wszystko OK. Drugi raz już był problem z włączeniem, cały czas agregat szorujący pracuje, zaś wody nie pobiera. Teraz to już kompletnie wariuje. Co może być przyczyną? Proszę , POMÓŻCIE. NIE WIEM CZY JA ODDAĆ NA ZŁOM, CZY TEŻ MOŻE BYĆ JAKIŚ BANALNY BŁĄD I WARTO JESZCZE TROCHĘ SIĘ POMĘCZYĆ.
  • Poziom 2