Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bmw e34 525 - brak iskry, auto nie pali

yozer93 05 Jul 2012 10:52 3163 4
IGE-XAO
  • #1
    yozer93
    Level 2  
    Witam mam taki problem z moją BMW a mianowicie była on po częściowym spaleniu komory silnika po regeneracji wiązki auto nie ma iskry i z tego co wiem to prąd do cewki dochodzi próbowałem na 3 innych cewkach i się grzeją pamiętam że jak składałem wiązkę były dwa zielone kabelki które podłączyłem przypadkowo ale próbowałem je odwracać iskrę sprawdzałem stroboskopem i nic kolega mówił że może immobilizer odcina ale nie wydaje mi się na pewno fabrycznego immobilizer nie posiada bo kluczyk nie jest rozbieralny.Jak się przekręcało zapłon to jak jeździłem nie było żadnego dźwięku a chwile przed spaleniem i po naprawie jest takie 'dyń' ale teraz raz jest jaz go nie ma.Do cewki idą do minusa 2 brązowe kabelki i do plusa 2 zielone i w wiązce się rozgałęziają jeden zielony idzie do serownika a drugi idzie pod wejście diagnostyczne a brązowe pod masę i gdzieś dalej.Mam schematy elektryczne i sprawdzałem podłączenie cewki i idzie jak na schemacie.Słyszałem wersję że jak się auto paliło to zrobiło zwarcie i spalił się sterownik silnika albo że czujnik położenia wału się spalił (ogień nawet nie był w pobliżu sterownika ani tego czujnika)proszę o jakieś przydatne informację z góry dzięki jest to bmw e34 2.5 12v(M20) z 89.r
  • IGE-XAO
  • IGE-XAO
  • #3
    yozer93
    Level 2  
    Link tu masz stonkę z tymi schematami
  • #4
    Coolbit
    Level 18  
    Dyń robi jeśli masz uszkodzony czujnik temperatury i posiadasz OBC (taki zegarek z wyświetlaczem i termometrem) jest to informacja dla kierowcy ,ze może być ślisko

    Sprawdź czujnik położenia wału, mogły ci się od niego zhajcować kabelki.
    Ewentualnie ECU mogło dostać zwarcia i nie działa.
  • #5
    yozer93
    Level 2  
    Tylko czujnik położenia wału przełożyłem od innego auta (sprawnego) numery te same i w ogóle ECU też zmieniałem i nic dalej to samo prąd na cewkę dochodzi a iskry nie ma