Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Felicia 1,3 lpg szarpie i strzela gdy ciepło

05 Lip 2012 18:21 2942 3
  • Poziom 8  
    Witam serdecznie. Pojawił się u mnie jeszcze przed zimą gdy było ciepło taki problem że moja Felicia strzela i szarpie przy przyśpieszaniu. Pojechałem do gazownika i wymienił świece sprawdził przewody i bóg wie co jeszcze nic to nie dało pojechałem ponownie. Gazownik zaślepił śrubą wężyk, który otwiera te klapkę z ciepłym powietrzem z wydechu - pojeździłem trochę i pomogło. teraz tylko pytanie czy pomogło bo się ochłodziło czy to zasługa tego zaślepienia. Przyszły teraz upały i auto znowu zaczyna z lekka szarpać i kilka razy mi już strzeliło. Więc domniemam że to zaślepienie nic raczej nie dało. Nie wiem o co może chodzić bo jestem w tym temacie zielony, a że aż wstyd niekiedy jechać z kimś jak tak szarpie zwracam się z prośbą do uczestników tego forum.

Pozdrawiam i liczę na jakiekolwiek wsparcie w tej sprawie bo już ręce opadają.

Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem. [ociz]
  • Poziom 15  
    Może założył ci jakieś słabe świece co przy wyższej temperaturze nie dają rady.
    Pamiętam kiedyś do favoritki kupiłem na stacji nowiutkie ISKRY i po założeniu było jeszcze gorzej.

Jakie masz te świece?

Czy na benzynie i na gazie masz to samo?

Czy w zbiorniku wyrównawczym nie bulgocze płyn? Może uszczelka padła co jest dość częstą bolączką tych silników.

Może należało by zmienić mechanika.

Być może wina parownika, w którym rozgrzany płyn powoduje jakieś nieszczelności.
    Podmienić parownik lub podjechać do gaziarza jeśli problem występuje tylko na gazie.
    A i jeszcze bardzo ważne to jaka to instalacja gazowa?

Ps. Proszę pisać poprawnie gdyż już jeden post został usunięty przez administrację.
  • Poziom 8