Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kontrolka ładowania jarzy się coraz bardziej. Opel Omega B.

17 Sty 2005 08:10 2271 6
  • Poziom 13  
    Witam,mam problem z kontrolka ładowania-im więcej włącze obwodów tzn światła, ogrzewanie szyby-to tym bardziej mi się jarzy.Co z tym zrobić.
    Jest to w oplu Omega B
  • Poziom 21  
    czy tak samo jest przy ok. 3000tyś. obrotów?

    Dodano po 1 [minuty]:

    sorka 3 tyś obrotów
  • Poziom 26  
    Witam.
    Jakie masz parametry ładowania, tzn. jakie jest napięcie w instalacji autka, kiedy powłączane masz te wszystkie odbiorniki ? Silnik ma chodzić troszkę szybciej, niż na wolnych obrotach.
    Wtedy mazna będzie postawić diagnozę o przyczynie 'schorzenia'
    Pozdr.
  • Poziom 16  
    Opel powinien mieć dodatkowa masę na alternatorze i sprawdź wszystkie styki układu ładowania /czytaj przeczyść nie papierem ściernym tylko skrobaczkiem moze byc nóż/.
  • Poziom 12  
    Witam
    Sprwadz napiecie ladowania na akumulatorze.Przy obrotach 2000rpm napiecie powinno wynosic 14v (+- 0,5v) pod obciazeniem swiatla(tj.ok150W lub ogrzewanie tylnej szyby ok.120W).Jezeli nap.pow.15V to regulator napiecia( do alternatora Delco koszt ok 35.PLN italiano),jezeli nap. ponizej 13,5V to dioda w ukl.prostowniczym(koszt calego ukl. prostowniczego ok. 120PLN,ale mozna sie pomeczyc i wymienic padnieta diode koszt ok.10PLN jedna). Przed przystapieniem sprawdz jeszcze nap. na klemach bez wlaczonego zaplonu powinno wynosic,akumulator naladowany ok.12,5V ponizej 12V wymaga ladowania.
    Pozdrawiam
  • Poziom 12  
    przy okazji sprawdź szczotki
    szczotkotrzymacz z regulatorem napięcia i szczotkami 34PLN (w tym tygodniu)