Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

07 Lip 2012 11:57 2539 4
  • Poziom 9  
    Witam,

    Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym osiągnąć coś takiego, aby po wybraniu nazwiska, wyświetlały się dane przypisane tylko i wyłącznie do tego nazwiska z całego miesiąca powiedzmy, aby każdy pracownik miał taką indywidualną tabelę. Jak coś takiego osiągnąć?
  • Moderator Programowanie
    W zależności jakie "pole wyboru" masz w arkuszu, można funkcją wyszukiwania, lub po indeksie... Wrzuć jakiś przykład w załączniku.
  • Poziom 9  
    Dziękuje za odpowiedź i zainteresowanie. Wrzucam pliczek, nie wszystko jeszcze działa, ale tak jak już pisałem wcześniej chciałem uzyskać taki efekt, aby każde nazwisko przywoływało swoją, indywidualną tabelę, liczę na pomoc.
  • Moderator Programowanie
    To raczej zadanie dla bazy danych. Gdzieś te zestawienia trzeba by przechowywać. Nie prościej każdemu pracownikowi przydzielić osobny arkusz?

    Jeśli jednak się uprzesz, to czekają Cię nie lada kombinacje. Arkusz Excela jest dwuwymiarowy, a tu musisz przechować informacje w trzech: pracownik/kalendarz/zdarzenia.
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc. Będą osobne arkusze. Pozdrawiam.