Witam,
a ja mam problem ze wskaźnikiem lpg
Mam wielozaór tomssetto oryginalnie była wskazówka która porusza sie zgodnie z tankowaniem.
Kupiłem czujnik pełnego wskazania PW2-C oraz przełącznik KME 628H
http://kme.eu/product,products,8.html
http://kme.eu/product,products,48.html
Po podłączeniu samochód odpala wszystko gitara lpg benzyna.
Mam tylko problem ze wskazaniem na butli na czujniku gdy kręcę zmieniają sie diody znaczy więcej lub mniej i tu wszystko ok. trzy przewody doprowadziłem pod maskę tam gdzie wychodzą przewody od przełącznik lpg. Zgodnie z instrukcja podłączyłem trzy żyły od czujnika PW2C czerwony do plusa czarny do minusa i biały do białego do czujnika wskazania.
Po odpaleniu auta i przełączniku na lpg wszystkie diody sie świecą
lpg zatankowane 1/2 gdy obracam na butli wskaźnikiem diody na PW2 C zmieniają sie ale na przełączniku nic sie nie zmienia wszystkie diody świecą sie.
Czy jest jakiś patent o którym nie wiem jakiś myk?
Proszę o pomoc
sq5haw
a ja mam problem ze wskaźnikiem lpg
Mam wielozaór tomssetto oryginalnie była wskazówka która porusza sie zgodnie z tankowaniem.
Kupiłem czujnik pełnego wskazania PW2-C oraz przełącznik KME 628H
http://kme.eu/product,products,8.html
http://kme.eu/product,products,48.html
Po podłączeniu samochód odpala wszystko gitara lpg benzyna.
Mam tylko problem ze wskazaniem na butli na czujniku gdy kręcę zmieniają sie diody znaczy więcej lub mniej i tu wszystko ok. trzy przewody doprowadziłem pod maskę tam gdzie wychodzą przewody od przełącznik lpg. Zgodnie z instrukcja podłączyłem trzy żyły od czujnika PW2C czerwony do plusa czarny do minusa i biały do białego do czujnika wskazania.
Po odpaleniu auta i przełączniku na lpg wszystkie diody sie świecą

Czy jest jakiś patent o którym nie wiem jakiś myk?
Proszę o pomoc
sq5haw