Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Ibiza 1.9TDI 90 km 2001 rok brak mocy po wymianie wałka rozrządu

09 Lip 2012 14:34 3422 6
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich i prosze o pomoc. Sprawa przedstawia się tak auto zaczeło mi chodzić tak jak by na 3 cylindry nie biorąć w głowe wyciągnołem wtryski dałem do regeneracji po wymianie nic sie nie poprawiło ściągnołem pokrywe głowicy okazało sie że wałek jest wytarty na jednej krzywce. Kupiłem nowy wałek (FEBI) wszystkie 8 popychaczy (INA) auto pracuje super chodzi na 4 cylindry ładnie pali na zimnym czy ciepłym nie dymi ale po tej wymianie straciło na mocy a przed wymianą nawet jak tak szatkowało miało moc do końca. Rozrząd sprawdzany na znakach ustawiony dobrze kąt wtrysku dobrze ustawiony wtryski regenerowane przepływke też kupiłem nową nie pomogło podpiołem pod komputer pokazało czujnik temperatury paliwa zamówiłem wymieniłem dalej nie pomogło. Ciśnienie na doładowaniu jest pokazuje na kompie 1,7 dotykałem wężę od intercolera robią się twarde siągałem wężyk z zaworka e75 podciśnienie daje zawór egr sie zamyka i otwiera nie mam już siły PROSZE O POMOC ?!?!?!?!
  • Poziom 14  
    Wysokość krzywek na nowym wałku jest taka sama jak na starym? Bo różnie jest z jakością zamienników.
  • Poziom 2  
    Jest taka sama 46,5 mierzyłem wczoraj na nowym i starym :) Wczoraj przewaliłem całe ssanie wyczyściłem kolektor ssący zawór EGR intercoler i dalej nic naprawde poddaje sie nie wiem co może być głowica przy tak ładnej pracy silnika??
  • Poziom 25  
    Zmierz teraz ciśnienie sprężania. Musisz też logi zrobić. Mając te dwie informacje, coś już można obmyśleć...
  • Poziom 2  
    A jeśli mechanik grzebał mi w pompie i wymienił nastawnik mogło to być przyczyną jeśli coś tam źle ustawił??? No bo już chyba innej opcji nie ma a ciśnienie sprężania było 31 30 31 31 mniej więcej tak sie wachało ciśnienie na cylindrach
  • Poziom 18  
    Kolego zrób logi dynamiczne hrupi 001 003 011 013 oraz Bs 000 i 001. To cisnienie które podajesz jest niemożliwe w 90 konnym TDI:)