Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór i podłączenie studia domowego ( podstawy )

mirini 11 Lip 2012 11:31 4409 19
  • #1 11 Lip 2012 11:31
    mirini
    Poziom 11  

    Prosze o pomoc w tworzeniu nieprofesjonalnego studia muzycznego.
    Planuje grę na klawiszach, i nagrywanie wokalu w czasie rzeczywistym .
    Programu zamierzam używać logic studio.
    Interfejs muzyczny zamierzam zakupić; Apogee Duet 2

    Co do reszty ( klawisze, karta dźwiękowa, monitory studyjne, oprogramowanie ) jeszcze nie wiem, jakiej marki i specyfikacji zakupić, ale wiem że musi to być

    -mikrofon
    -klawisze
    -monitory studyjne

    0 19
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 11 Lip 2012 11:49
    fvnl
    Poziom 15  

    Do komfortowej pracy z LogicPro to się używa ekranu 27" w rozdzielczości minimum 2560 x 1440. Mac jak najbardziej ale stacjonarny, a nie laptopek.
    Ten interfejs audio z linku to jakaś zabawka dla domatorów.

    mirini napisał:
    Planuje grę na klawiszach, i nagrywanie wokalu w czasie rzeczywistym z dużym dodaniem efektów.

    Z dużym dodaniem efektów ?
    Teraz pytasz jakie klawisze kupić i jaką muzykę chcesz robić. Widać że nie masz w tym żadnego doświadczenia... Jak nie wiesz co kupić to nic na tym nie zrobisz. Do produkcji takiej muzyki potrzebny jest talent, wiedza, nauka gry na instrumentach od dziecka itp.
    Na koniec zauważ że nikt w PL nie jest w stanie produkować popu dorównującemu temu co przedstawiasz - a ilu to zawodowcy, jednak czegoś im brak. Bez urazy, ale na tym etapie nie masz szans...

    Na pocieszenie pobaw się w darmowych DAW, jak masz talent to na byle czym coś fajnego zrobisz. Jeżeli się nie uda, to szkoda Twoich pieniędzy... Kupisz mikrofon - a kto będzie śpiewał ? Koleżanka ? itd itp.

    0
  • Pomocny post
    #3 11 Lip 2012 12:05
    adambyw
    Moderator Akustyka

    fvnl napisał:
    Bez urazy, ale na tym etapie nie masz szans..

    Jeżeli chce się bawić, to dlaczego na początek zniechęcać. Nie każdy ma na zabawki 10tyś...

    mirini napisał:
    Zdjęcie jakie ukarzę,

    Dlaczego chcesz karać zdjęcia? Czym ci zawiniły?

    Klawisz który pokazałeś na zdjęciu, to prawdopodobnie tylko klawiatura bez banku brzmień. Nie podłącza się jej złączem audio, tylko złączem MIDI. Co daje Ci niebo więcej możliwości.
    Niestety z tego co widzę ten interfejs tego nie posiada. Zresztą cena jest delikatnie mówiąc nieproporcjonalna do możliwości. Sugeruję zakup coś w rodzaju Focusrite Saffire 6 USB. Za 1/3 masz dużo większe możliwości.

    Dwa, nie ma co trzymać się szablonów. Po pierwsze musisz wiedzieć co chcesz uzyskać, znając możliwości sprzętu kombinować jak podłączyć.

    0
  • #4 11 Lip 2012 16:57
    mirini
    Poziom 11  

    Dziękuję i proszę o podanie nazw sprzętu, jaki powinienem zakupić.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #5 11 Lip 2012 18:29
    fvnl
    Poziom 15  

    Jak włożysz ogrom czasu i pracy to może coś z tego będzie.

    mirini napisał:
    Z resztą proszę spojrzeć na film. Widać na nim osobę która zadowolona jest ze swego sprzętu, ( który używa w podróży ).
    http://www.youtube.com/watch?v=--qO2kLB-_I&feature=player_embedded
    Tylko zauważ ta Pani wydała już 4 albumy i n-singli, w prawdziwym studio bywa często jako producentka. W takim podróżnym głównej roboty nie odwala przecież, jakieś pomysły może zarejestruje. Po za tym to wideo to reklama TC Electronic.
    http://www.tcelectronic.com/impacttwin.asp - ten interface.

    Z tym interfacem od Appla to daj sobie spokój. Kosztuje to ponad 2000PLN i jak to od nich - zabawka kosztująca 4 razy za dużo :D w stosunku do możliwości.
    Przejrzyj co masz chociażby z tej marki:
    http://www.focusrite.com/products/
    Ceny na początek dobre - na allegro nawet kupisz. Na brytyjskim ebay-u mnóstwo tego towaru jest do wyboru za przystępniejsze pieniądze...

    0
  • Pomocny post
    #6 11 Lip 2012 18:45
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    mirini, jeśłi koniecznie Logic chcesz używać, to nie ma przeciwwskazań, ale warto nadmienić że Logic=Prottols=Cubase.
    Karta dźwiękowa o której piszesz, jest za droga o jakiś 1500zł jak na swoją jakość i brzmienie. Z Apogee ma tylko nazwę.

    Polecam kupić kartę MOTU Ultralite MK3, albo RME FireFace400, tu przynajmniej masz przyzwoite preampy i więcej wejść/wyjść.

    Mikrofon, tu będzie Ci potrzebna pojemność wielkomemranowa, skoro masz fundusz, to nic innego jak Neumann TLM103

    Monitory, jeśli starczy, polecam Adam A7x, Genelec 8030A. W mniejsze monitory nie ma sensu się bawić, będzie Ci brakowało dołu, a w popie się to przydaje mieć pod kontrolą.
    Nie zapomnij o słuchawkach - raczej tylko Beyerdynamic DT770PRO, DT150

    Klawisze, raczej klawiaturę sterującą, z mechanizmem młotkowym.

    0
  • #7 12 Lip 2012 12:06
    mirini
    Poziom 11  

    Opinie Wasze Fvnl, Adambyw i Ciasteczkowypotwor, są mi bardzo pomocne, dlatego najmocniej jak mogę chciałem podziękować za życzliwość.

    Jeśli mogę kontynuować pytania, to dziękuje. Dla jasności mych wypowiedzi, pytania ukarze w cyferkach.

    1-

    fvnl napisał:


    Z tym interfacem od Appla to daj sobie spokój. Kosztuje to ponad 2000PLN i jak to od nich - zabawka kosztująca 4 razy za dużo :D w stosunku do możliwości.
    Przejrzyj co masz chociażby z tej marki:
    http://www.focusrite.com/products/

    Ze strony jaka podałeś wyszukałem coś najmniejszego;

    http://www.focusrite.com/products/audio_interfaces/vrm_box/
    Niby pisze że Box pełni również funkcję przenośnego interfejsu audio. Ale dla mnie już sama 450,00 zł, daje wątpliwości.
    http://www.bazarcen.pl/product_1527948.html

    Jeśli chodzi o interface audio FOCUSRITE Scarlett 2i2 - za 650, zł
    http://www.mp3store.pl/article/a/b/c/d/2012360120446201107
    No to sam nie wiem, wydaje się nie zły.

    Inne interfejsy maja wiele połączeń, a ja potrzebuje tylko do 1 mikrofonu i 1 klawiszy.

    ciasteczkowypotwor napisał:
    mirini, jeśłi koniecznie Logic chcesz używać, to nie ma przeciwwskazań, ale warto nadmienić że Logic=Prottols=Cubase.


    Rozumiem że chodzi o wybranie jednego z powyższych trzech programów ?
    A może to kolejności przesiadek, że zaczyna się od Logica a kończy na Cubase :)

    ciasteczkowypotwor napisał:


    Polecam kupić kartę MOTU Ultralite MK3, albo RME FireFace400, tu przynajmniej masz przyzwoite preampy i więcej wejść/wyjść.



    MOTU UltraLite-mk3 Hybrid USB & FireWire, wydaje się być bardzo ciekawy. Cena 1989 zł , jest w sam raz i rozmiary w miarę.
    http://www.djshop.pl/k5,studio/i5476,motu,motu-ultralite-mk3-hybrid-usb-firewire.html
    YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=AbEdnyHLt_s&feature=related




    Nie wiem tylko czy nie jest za duży, i czy będzie mi potrzebne aż obsługiwanie 8 wejść analogowych i 10 wyjść, ?

    Jeśli chodzi o RME FireFace400

    http://www.czakmusic.pl/RME-FIREFACE-400(3,9165,7226).aspx

     jest wysoka, 3 850 PLN, wielkość dla mnie chyba zbyt duża, no i nie wiem czy nie ma zbyt wiele wejsć, wyjść, i czy jest mi potrzebna np. „możliwość pracy w charakterze samodzielnego, nie połączonego z komputerem urządzenia” ?
    Hmmmm.
    YouTube ..będzie po Rosyjsku i z fajną muzyką w tle :)
    http://www.czakmusic.pl/RME-FIREFACE-400(3,9165,7226).aspx

    2 -

    A czy można zapytać o opinie następującego interfejsu?
    RME BabyFace Silver - jest w cenie - 2349 zł
    http://www.djshop.pl/i6746,rme,rme-babyface-silver-limited-edition-.html

    3-

    ciasteczkowypotwor napisał:


    Mikrofon, tu będzie Ci potrzebna pojemność wielkomemranowa, skoro masz fundusz, to nic innego jak Neumann TLM103



    Co do mikrofonów to wpierw chciałbym sobie wybić z głowy wszelkie bezprzewodowe mikrony. Już prawie sobie wybiłem, zatem proszę oszczędzić mnie w krytyce ;)
    Wyczytałem że do wokalu powinienem mieć mikrofon pojemnościowy, a bezprzewodowe to tylko dynamiczne, jednak napotkałem na wyjątki; ( co prawda są to podróbki, ale tak na luzie z ciekawości, proszą o zadanie pytania; Czy istnieją mikrofony bezprzewodowe pojemnościowe?
    MIKROFON BEZPRZEWODOWY POJEMNOŚCIOWY Z MIKROPORTEM NA KLIPS
    http://www.superdyskoteka.pl/mikrofon-bezprzewodowy.html
    Ja jednak szukam mikrofonu normalnego, a nie jakieś malutkie niewidoczne główki. Normalny np. jest ten , ale niestety jest on dynamiczny; SENNHEISER mikrofon dynamiczny bezprzewodowy EW 135 G2
    http://www.netstore24.pl/index.php?products=product&prod_id=1580
    Podejrzewam że mi go odradzicie, ale sory że zapytałem by się upewnić :) i do tematu nie wracać.

    Jako ciekawostkę związaną z mikrofonami, podam też film w którym mikrofon może być zarówno przewodowy jak i bezprzewodowy;
    Pyle PDWM100 Wireless Wired Microphone
    http://www.youtube.com/watch?v=kE74LnKZBac

    4-

    ciasteczkowypotwor napisał:


    Monitory, jeśli starczy, polecam Adam A7x, Genelec 8030A. W mniejsze monitory nie ma sensu się bawić, będzie Ci brakowało dołu, a w popie się to przydaje mieć pod kontrolą.
    Nie zapomnij o słuchawkach - raczej tylko DT770PRO, DT150

    Klawisze, raczej klawiaturę sterującą, z mechanizmem młotkowym.


    Ja jak na razie szukam opcji przesłuchania sobie następujących monitorów, ze względu że są bardzo małe; ( wiem że znów nieco przesadzam ze względu na obniżoną jakość, ale w podróży byłyby doskonałe )

    Prosiłbym o opinie znawców na temat poniższych monitorów.
    Monitory studyjne - Focal CMS 40 – za sztuke: 1445,00 zł.

    http://sklepmuzyczny.pl/produkt/focal-cms-40-sztuka/394cff9dea7baf088e15eb056b30a3b6

    Na filmie widać że są bardzo małe;
    Focal CMS 40 Studio Monitor Overview - Sweetwater
    Dziękuję za pomoc.

    0
  • #8 12 Lip 2012 12:30
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    mirini, Kolega chce nagrywać wokal mikrofonem bezprzewodowym? Chyba zaczynam zauważać, że Kolega nie ma bladego pojęcia o działaniu studia. Chce kolega wydać 10000zł a już widzę, że interfejs tańszy, monitory tańsze.

    0
  • Pomocny post
    #9 12 Lip 2012 12:33
    adambyw
    Moderator Akustyka

    Od długiego czasu to protools jest wyznacznikiem w branży. Ja stawiam później cubase i dalej inne programy.

    Chcesz podłączyć klawisze, więc koniecznie szukaj interfejsów z portem MIDI. Chyba że klawiatura sterująca będzie miała port USB, i przez niego będziesz łączył klawisz.

    Mikrofon bezprzewodowy średnio nadaje się do rejestracji. Ma mniejszą dynamikę, większe szumy i zniekształcenia, które generuje tor radiowy. Zresztą generuje Ci dodatkowe urządzenia, niepotrzebnie. ciasteczkowypotwor zaproponował Ci porządny mikrofon na kabel.
    Nie prawda że bezprzewodowe są tylko dynamiczne. Są one najczęściej spotykane, fakt, ale również spotyka się pojemnościowe.
    http://www.sklepgama.pl/Sennheiser-XSW-65-mik...-bezprzewodowy-pojemnos%284,2842,4851%29.aspx


    Zmniejsz również ilość enterów w poście. Strasznie źle się to czyta.

    0
  • Pomocny post
    #10 12 Lip 2012 12:58
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    Pojemnościowych mikrofonów bezprzewodowych jest tyle co i dynamicznych, bo zawsze można podłączyć sam transmiter to zwykłego mikrofonu kablowego.

    Jednakże, bezprzewód nie nadaje się do rejestracji w studiu.



    adambyw, co do wyższości Protoolsa nad Cubase i Logic, czy słyszysz różnicę w mixie?

    Poza tym protools = interfejsy Avida, tylko avida, a przecież jest tyle innych tańszy i dobrych interfejsów.

    0
  • Pomocny post
    #11 12 Lip 2012 15:33
    adambyw
    Moderator Akustyka

    ciasteczkowypotwor napisał:
    adambyw, co do wyższości Protoolsa nad Cubase i Logic, czy słyszysz różnicę w mixie?

    Nie. To kwestia wygody pracy, rozwiązań programowych, i dodatkowego wsparcia dla np filmów. Dodatkowo był i jest mocno zintegrowany ze sprzętem, zmniejszając opóźnienia z niezłym wynikiem (do kilku sampli). Kilka razy pracowałem na HD, i perkusiście robiłem odsłuch z miksem z protoolsa. Nie marudzili. Nie udało mi się to jeszcze na cubase na żadnym sprzęcie. A próbowałem też na karcie HD z protoolsa. Najbardziej zaawansowane studia nie widzą alternatywy poza protoolsem.
    Mi osobiście bardziej siadł Cubase. Głównie ze względu na otwartość ASIO i VST. Niestety okupuje to większymi opóźnieniami. Pomijając że nie było mnie stać na Protoolsa HD, bo potrzebuję pracować z około 16 śladami, i wersja M-powered nie wchodziła w grę. Dodatkowo ciężko o freewarowe wtyczki RTAS i tym bardziej TDM.
    Zresztą cubase też ma bogatą tradycję, sięgającą Atari ST. Logic'a nie znam za dobrze, bo źle trawię appla.

    Teraz jak już zainwestowałem w oprogramowanie i hardware, to troszkę za późno na zmiany.
    W miksie nie usłyszysz różnicy. Bo teoretycznie z tych samych plików w każdym programie powinieneś uzyskać taki sam wynik. Notabene kiedyś otarłem się o taki test na portalu czy w gazecie, chyba tylko jeden program odstawał bo miał ukryty kompresor na sumie. To kwestia elementów nie wpływających bezpośrednio na wynik, a wpływający na szybkość, efektywność i komfort pracy, oraz wsparcie różnych standardów.

    Faktem jest że Protools jest troszkę niedostępny dla amatorów. Ale chyba zdali sobie z tego sprawę i powoli celują też w ten rynek.

    ciasteczkowypotwor napisał:
    Poza tym protools = interfejsy Avida, tylko avida, a przecież jest tyle innych tańszy i dobrych interfejsów.

    Już nie. Od bodajże wersji 9 Protools wspiera ASIO, czyli standard Steinberga, i CoreAudio Appla. A jak ASIO to prawie każdy sprzęt. Każdy kompatybilny z windows 7 a tu już bywa problem.

    Najlepiej przed inwestycją określić sobie potrzeby i do nich dopasować sprzęt i oprogramowanie.

    0
  • Pomocny post
    #12 12 Lip 2012 17:46
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    Tak, ale aby normalnie pracować na PTHD najlepiej mieć karty Avida, lub coś z MADI, tu się kłania świetny SSL. Masz małe opóźnienia na PT i dedykowanych kartach, bo zauważ Stoły Digidesign działają na PT wiec nie możesz mieć lagów na 16ms robiąc mix monitorowy. W zaawansowanych studiach masz analogowe stoły, a PT czy Cubase robi za wieloślad.. W postprodukcji filmowej masz PTHD, bo to produkt AVIDa który robi połowę gratów do postprodukcji na świecie. Więc po co wywarzać otwarte drzwi.

    0
  • #13 12 Lip 2012 18:39
    mirini
    Poziom 11  

    Dziękuję za wyrozumiałość w czytaniu mych opinii i próśb. Aby w tym wątku nie pomieszać zbytnio mych i tak zmieszanych myśli, chciałem zaznaczyć iż są rzeczy których jeszcze nie napisałem. A właściwie są to urządzenia które nie wykluczone że będę zmuszony zakupić. Np. procesory wokalowe.

    1-
    Na razie upatrzyłem sobie wybór jednego z poniższych -
    Tc Helicon Live Rack – 3390,00 zł,
    Z testów na których można usłyszeć wokal w mych uszach wydaje się być fascynujący :)
    http://sklepmuzyczny.pl/produkt/tc-helicon-live-rack/2cc780d3c0d45daf3f80685883d7dc35

    Lub inny procesory wokalowy - TC-Helicon Voicelive Touch – 2150.00 zł 
    http://www.adamusic.pl/procesor_harmonizer_wokalowy_tc-helicon_voicelive_touch,p59017.html

    Wspomniałem o powyższych urządzeniach gdyż nie mam jeszcze sprecyzowanego rozwiązania na temat efektów wokalowych.
    Otóż chciałbym by mój wokal miał możliwości nakładania różnych efektów, ( mowa o wyjątkowo mocnych efektach np. zbliżonych do dźwięków syntezatora, itp. )
    Jednak wolałbym o ile to możliwe uzyskać to za pomocą oprogramowań, a nie urządzeń zewnętrznych.
    Lecz tego jeszcze nie wiem.
    Wyczytałem że „vocoder” prócz określenia że może być on „elektronicznym urządzeniem do syntezy dźwięku, w tym także mowy”, to wspomniane jest że "Współcześnie tworzy się vocodery, jako programy komputerowe prowadzące cyfrową analizę i syntezę dźwięku".

    Jakby tych komplikacji było mało, to jeszcze sobie dodatkowo skomplikowałem tym że ja nie chcę zmieniać wokalu po zakończonym śpiewie, pomimo że wiem iż zwykle wszyscy muzycy dodają efekty wokalowe dopiero po nagraniu normalnego śpiewu, lecz ja mam inne plany. ( najprawdopodobniej jestem w błędzie, ale uparcie chce tego spróbować ). Zatem chciałby podczas śpiewu nakładać wszelkie efekty jak również w czasie rzeczywistym wokal swój nagrywać.

    W temacie programów, słyszałem o różnych problemach typu ,,opóźnienia”, ,,małe możliwości w wyborze efektów i zła ich jakość”, itd. Jeśli przy zakupie sprzętu okazało by się że oprogramowania by sobie nie poradziły z mymi efektami wokalowymi, zatem dla mnie była by to porażka....
    Jeśli w programie Logic studio, są z tym problemy to jeszcze mam czas zakupić inny program, lub ewentualnie jakieś urządzenie zewnętrzne które by to uniknęło. ( ale zaznaczam że wolałbym uniknąć tej opcji bo to większa liczba urządzeń czego ja chce uniknąć... )

    2-

    ciasteczkowypotwor napisał:


    Klawisze, raczej klawiaturę sterującą, z mechanizmem młotkowym.


    adambyw napisał:

    Chcesz podłączyć klawisze, więc koniecznie szukaj interfejsów z portem MIDI. Chyba że klawiatura sterująca będzie miała port USB, i przez niego będziesz łączył klawisz.

    Wolałbym podporządkować się Waszej profesjonalnej opinii, i zakupić klawisze jakie wskażecie że są dobre. Będę wdzięczny za ukazanie mi nazwy lub linku do polecanych klawiszy. ( oby były jak najmniejsze )

    3-
    adambyw napisał:

    Mikrofon bezprzewodowy średnio nadaje się do rejestracji. Ma mniejszą dynamikę, większe szumy i zniekształcenia, które generuje tor radiowy. Zresztą generuje Ci dodatkowe urządzenia, niepotrzebnie. ciasteczkowypotwor zaproponował Ci porządny mikrofon na kabel.
    Nie prawda że bezprzewodowe są tylko dynamiczne. Są one najczęściej spotykane, fakt, ale również spotyka się pojemnościowe.
    http://www.sklepgama.pl/Sennheiser-XSW-65-mik...-bezprzewodowy-pojemnos%284,2842,4851%29.aspx

    Wiem ze nie pwoinienem tak pisać, ale mikrofon jaki ukazałeś bardzo mi się spodobał.
    http://www.sklepgama.pl/Sennheiser-XSW-65-mikrofon-bezprzewodowy-pojemno
    Czy nie ma takiej możliwości aby coś wykombinować. Np. może są jakieś lepsze typu bezprzewodowego, np. z opcją dokręcania przewodu podczas gdy jestem w studiu.
    Naprawdę to by mi odpowiadało, ale jeśli uznacie ze powinienem zrezygnować zatem z szacunkiem zrezygnuje z tego typu mikrofonów.
    Przypomne tylko że ja wykończeniowe prace będę nagrywał w profesjonalnych studiach a w warunkach domowych tylko tworzył.

    4-
    Prosiłbym o możliwość powtórzenia prośby wydania opinii następującego interfejsu?
    RME BabyFace Silver - jest w cenie - 2349 zł
    http://www.djshop.pl/i6746,rme,rme-babyface-silver-limited-edition-.html

    Jestem wdzięczny za wielką okazywaną mi pomoc.

    1
  • Pomocny post
    #14 12 Lip 2012 18:46
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    Kolega, po co mikrofon bezprzewodowy, skoro i tak kablem musisz podłączyć odbiornik, oraz drugim kablem zasilanie do niego?

    RMEbabyface to zabawka, taka sama ja Apogee
    Które podobno Kolega ma

    mirini napisał:
    Chciałbym sobie zrobić takie mini studio domowe, mikrofon, klawisze, podłączone do MacBook pro. I chciałbym wykorzystać moje kolumny do tego, aby nie kupować innych. Chodzi o kable, otóż w zwykłych kolumnach są takie druciki, natomiast monitory studyjne mają przeważnie złącza JACK, czy XLR, czy coś podobnego.

    Nie wiem tylko czy da się zmienić końcówki przewodów tak aby pasowały do mojego Interfejsu muzycznego; Apogee Duet 2

    0
  • #15 12 Lip 2012 19:15
    mirini
    Poziom 11  

    Interfejsu Apogee Duet 2, po prostu byłem pewien że na 99 % zakupie. No i stale podkreślam też co mam, co chce mieć, a czego nie mam pojęcia które zakupić;

    mirini napisał:

    Otóż chciałem stworzyć sobie takie domowe studio muzyczne.
    Jak na razie posiadam MacBook pro 17. ( 16 ram ). Procesor. 2.3 GHz. Intel Core i7. Oto specyfikacja;
    http://support.apple.com/kb/SP621
    Programu zamierzam używać logic studio.
    http://store.apple.com/pl/product/MB795Z/A

    Interfejs muzyczny zamierzam zakupić; Apogee Duet 2


    http://store.apple.com/pl/product/H4991ZM/A/Apogee_Duet_2_Music_Interface

    Jeśli chodzi o wymienione powyżej urządzenia, to jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji, zatem jeśli ktoś ma jakieś propozycje będę bardzo wdzięczny.

    Sory jeśli czasem w pisaniu wychodzą błędy .
    Wracając do tematu, w przypadku łączenia FireWare jest wiele opinii, bo są i tacy którzy uważają że USB i FireWare to podobne sprawy. Wielu ludzi naprawdę poleca Apogee Duet 2.
    Ja natomiast ufam Waszym opiniom, dlatego byłbym wdzięczny za przedstawienie mi interfejsu jaki polecacie, ( byle był jak najmniejszy bo potrzebuje tylko podłączyć mikrofon i klawisze. No i monitory studyjne ).
    Przypominam też moje pytania we wcześniejszym poście,z a co zgóry bardzo dziekuje.

    0
  • #16 12 Lip 2012 19:32
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    Ja polecam MOTU Ulitralite.

    0
  • #17 13 Lip 2012 09:52
    mirini
    Poziom 11  

    ciasteczkowypotwor napisał:
    Ja polecam MOTU Ulitralite.


    Ciasteczkowypotwor Twoja propozycja jest bardzo interesująca. Dziękuję.
    MOTU UltraLite-mk3 Hybrid USB & FireWire, wydaje się być bardzo ciekawy. Cena 1989 zł , jest w sam raz i rozmiary w miarę.
    http://www.djshop.pl/k5,studio/i5476,motu,motu-ultralite-mk3-hybrid-usb-firewire.html
    YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=AbEdnyHLt_s&feature=related
    Nie wiem tylko czy nie jest za duży, i czy będzie mi potrzebne aż obsługiwanie 8 wejść analogowych i 10 wyjść, ?
    Czytam o nim i zastanawiam się czy powyższy interfejs pozwala dodawać efekty do wokali, coś w stylu procesora wokalowego? Przypuszczenie to wysunąłem na podstawie cytatu; „Ultralite dysponuje własnym procesorem DSP - realizującym efekty Classic Reverb, 7-pasmową parametryczną korekcję i kompresję vintage”. 

    A co sadzicie o ;
    Electronic Impact Twin; - cena = 1.850 zł
    http://www.infomusic.pl/artykul/view/28396,tc...win_-_najnowszy_interfejs_audio,tc_electronic
    O wideo YouTube już wcześniej wspomnieliśmy;
    http://www.tcelectronic.com/impacttwin.asp
    http://www.audiostacja.pl/index.php?le=produk...=produkty&numer=829&kryterium=TC%20ELECTRONIC

    0
  • #18 13 Lip 2012 11:00
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    mirini, nie od TC, to raczej tylko D-Two, M-ONE na upartego, M3000 wzwyż...

    0
  • #19 13 Lip 2012 11:59
    mirini
    Poziom 11  

    ciasteczkowypotwor napisał:
    mirini, nie od TC, to raczej tylko D-Two, M-ONE na upartego, M3000 wzwyż...


    Trochę sie pogubiłem w tych skrótowych oznacznikach, dlatego zgaduje że chodziło o;


    1-
    TC- to zapewne chodziło o markę;
    TC Electronic is a Danish audio equipment manufacturer.
    http://en.wikipedia.org/wiki/TC_Electronic

    2-

    D-TWO -
    TC ELECTRONIC D-TWO - procesor efektów - w cenie 2590 zł
    http://www.nokaut.pl/pozostaly-sprzet-naglosn...jny/tc-electronic-d-two-procesor-efektow.html

    3-
    M-ONE -
    M-One XL - Cena:1 915,00 zł
    http://www.akcesoriamuzyczne.pl/m-one-xl-cena-do-negocjacji-p-748.html

    4-
    M3000 -
    TC Electronic M3000 - Cena: 7699 zł
    http://www.djshop.pl/k5,studio/i2981,tc-electronic,tc-electronic-m3000.html

    Problem w tym że nie mogę poskładać tych danych, o co w tym poście chodzi. Dziękuję za pomoc.

    0
  • #20 13 Lip 2012 12:14
    ciasteczkowypotwor
    Poziom 41  

    Chodzi o to, że od TC electronic, warto brać tylko efekty, ale i to nie wszystkie.

    0