Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SE Xperia Neo V pytania dot. obsługi.

kris1099 11 Lip 2012 13:25 3996 12
  • #1 11 Lip 2012 13:25
    kris1099
    Poziom 9  

Witam,jestem totalnym amatorem androida.
    Zakupiłem dziś Sony Ericssona Neo V i mam w związku z tym kilka ważnych pytań i to bardzo bo na razie nie wiem o co chodzi temu urządzeniu:)
    A więc:
    1.Co mam zrobić by wrzucić muzykę,tapety z komputera na telefon.
    2.Pobieram grę z marketu...idzie dośc wolno jak ją anulować
    3.Wchodząc w Android Market musiałem się zarejestrować i zrobiłem to...i moje pytanie czy z niego jakoś się wychodzi poprzez wylogowanie czy po prostu wychodzimy przyciskiem "wróć"?
    4.Chce ściągnąć gry na androida na komputer i potem przerzucić na telefon jak to zrobić?
    5.Szukam takiego folderu gry i aplikacje i chyba nie widzę...
    6.Przesłałem sobie z innego telefonu zdjęcie na Neo V i teraz przy odtwarzaniu muzyki te zdjęcie się pokazuje w odtwarzaczu...jak to zmienić?:)
    To chyba wszystko wiem że to pewnie banał ale ja nie mam pojęcia:)

pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc

0 12
  • #2 12 Lip 2012 09:57
    BrodaMGS
    Poziom 9  

1. Pierwsze co musisz zrobić to root i zmiana softu tel. ;)
    2. Wystarczy wcisnąć [X] /anuluj, przy pasku pobierania.
    3. Nie ma potrzeby wylogowywania się...
    4. Potrzebny jest root telefonu...
    5.Nie ma takiego folderu. Gry i programy, zazwyczaj instalują się w : /sdcard/android/data lub sdcard/android/obb.
    6.W przypadku braku potagowanych mp3 pobiera pierwsze wolne zdjęcie z galerii ;)

0
  • #3 12 Lip 2012 10:38
    robo112-2010
    Poziom 13  

Od kiedy trzeba roota do podłączenia telefonu do kompa by przesłać muzykę albo tapety?
    1. Podpinasz telefon do kompa u góry ci się pojawia powiadomienie że telefon jest podłączony pod usb wciskasz to i klikasz połącz telefon