Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Fiesta 1.3 96 r. - za wysokie obroty po wciśnięciu sprzęgła

Mariolini 11 Lip 2012 23:50 5485 9
  • #1 11 Lip 2012 23:50
    Mariolini
    Poziom 9  

    Witam,
    Znalazłem wiele tematów związanych z moim problemem ale żaden nie dał 100% odpowiedzi jak go rozwiązać. Mianowicie... przy wciskaniu sprzęgła obroty sa zbyt wysokie. Nie pomogło czyszczenie i wymiana Iddle Air Control Valve (zaworu regulacji biegu jałowego). Po odłączeniu czujnika prędkościomierza jest ok. Ktoś na forum pisał kiedyś, że należy wlutować jakiś element i wszystko będzie ok. Niestety nie chciał pochwalić się tym "patentem". Czy zna ktoś już odpowiedź na tą zagadkę?

    Poniżej link do tematu o którym, mowa powyżej:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1259932.html

    Z góry wielkie dzięki za pomoc!!!

    0 9
  • Pomocny post
    #2 11 Lip 2012 23:52
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 11 Lip 2012 23:59
    Mariolini
    Poziom 9  

    Dzięki bardzo za pomoc... mógłbym jeszcze dostać informację gdzie konkretnie je wlutować i w jakiej konfiguracji?

    Z góry wielkie dzięki bo byłem już u kilku mechaników i każdy "zrobił" coś innego ale nic nie pomogło... tylko strata kasy i nerwów :-(((( Ech...

    0
  • Pomocny post
    #4 12 Lip 2012 00:01
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 12 Lip 2012 00:05
    Mariolini
    Poziom 9  

    Motronic napisał:
    To nie lutuj nic, tylko wymień potencjometr przepustnicy i mądrze go ustaw. Choć to zdecydiwanie droższe, aczkolwiek skuteczne rozwiązanie.


    Dzięki. Wywaliłem już tyle kasy, że wolę te tańsze rozwiązanie skoro ma być tak samo skuteczne.
    W którym miejscu wlutować te diodki (i o jakich parametrach lub symbolach) oraz w jakich kierunkach?

    1
  • Pomocny post
    #6 12 Lip 2012 15:28
    sentcar
    Poziom 15  

    masz juz rozwiazanie tematu. to tak jakbys zaoszczedzil kilka stowek za czyjac prace. kup zatem tps nowy za stowke i ciesz sie tansza jazda.

    0
  • #7 12 Lip 2012 16:17
    Mariolini
    Poziom 9  

    sentcar napisał:
    masz juz rozwiazanie tematu. to tak jakbys zaoszczedzil kilka stowek za czyjac prace. kup zatem tps nowy za stowke i ciesz sie tansza jazda.


    Wszystko ładnie pięknie. Jestem bardzo wdzięczny za pomoc ale niestety dalej nie mam informacji jak i gdzie wlutować diody a z ustawieniami potencjometru sam sobie nie poradzę.
    No i kolejna sprawa... koszty diod i koszty czujnika są nieporównywalne.

    0
  • #8 13 Lip 2012 11:44
    sentcar
    Poziom 15  

    gdybys napisal temat jak za 2 grosze zmascic forda to bym ci nic nie odpisal. tanio nie oznacza dobrze. wstaw ten tps , ustawisz go sam

    -1
  • #9 13 Lip 2012 14:24
    Mariolini
    Poziom 9  

    Ok, w takim razie bardzo dziękuję. Dzisiaj załatwię ten czujnik i mam nadzieję, że poradzę sobie z regulacją.

    Znajdę gdzieś na tym forum proces ustawiania tps'a?

    0
  • #10 13 Lip 2012 15:44
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  Szukaj w 5mln produktów