Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wymienić sterownik silnika?

Władek Krantowski 17 Sty 2005 20:02 2153 14
  • #1 17 Sty 2005 20:02
    Władek Krantowski
    Poziom 10  

    Witam.Więc z pewnością wymaga to umówienia sie w specjalistycznym warsztacie.Ale czy oprócz skodowania nowego sterownika z immobilizerem trzeba wymieniać czy przeprogramować cos jeszcze?
    Czy warto naprawiać uszkodzony komputer?Czy są jakieś serwisy,zajmujące sie takimi usługami?

    Pozdrawiam,
    Władek

    0 14
  • #2 17 Sty 2005 21:10
    zbyslaw
    Poziom 13  

    Jaki to samochód? Więcej danych. Fiat zdecydowanie różni się od np. Opla. Pozdrawiam.

    0
  • #3 17 Sty 2005 21:13
    Artwin
    Poziom 16  

    Władzu, tojest pytanie na poziomie 'czym się różni wróbelek' . O co Ci chodzi ,jakie autko , jaki silnik , jaki rocznik , jaki sterownik?????

    0
  • #4 18 Sty 2005 00:42
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Oj Władek coś krancisz.

    0
  • #6 18 Sty 2005 10:40
    palala
    Poziom 23  

    Małe pytanie - próbowałeś przelutować kompa ??
    Jeżeli nie masz czym (nie lutuje się tego lutownicą oporową ani transformatorówka - chociaż czasami ...... ;)) to kup w markecie opalarke elektryczną - przy odrobinie umiejętności manualnych i uważnym nagrzewaniu (nie spal płytki - może się rozwarstwić :( ) pozbędziesz się zimnych lutów. Koszt opalarki - 30 - 50 zł a pomaga w takich sytuacjach.

    pozdrawiam

    0
  • #7 18 Sty 2005 17:17
    jacekczewa
    Poziom 18  

    Możesz spokojnie wymienic sterownik ponieważ immo jest osobną rzeczą ( immo zabudowany jest w obudowie kolumny kierownicy rok prod od 1995) natomiast do 1995 immo było dobudowywane w serwisach GM koło sterownika silnika prawy przedni słupek. Immo w tych modelach nie jest powiązane ze sterownikiem silnika na pewno
    Pozdrawiam.

    0
  • #8 18 Sty 2005 18:29
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 20 Sty 2005 15:41
    jacekczewa
    Poziom 18  

    Elektrit przepraszam czy to tyczyło mnie?

    0
  • #10 20 Sty 2005 20:43
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Z treści postu wynika że do Jacka niestety.

    0
  • #11 20 Sty 2005 21:38
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 20 Sty 2005 22:48
    palala
    Poziom 23  

    Panowie - spokojnie

    mnie też czasami ponosi - ale to normalne

    Elektrit - jak wiadomo jesteś biegły w klocki samochodowe

    a to , że Jacek strzelił w pewien sposób byka to inna bajka

    heh - jesteśmy tu po to, żeby sobie pomagać .....

    pozdrawiam - życząc jak najmniej awarii i kłopotów z pojazdami i nie tylko

    :)

    0
  • #13 21 Sty 2005 01:04
    beczka
    Poziom 12  

    Przepraszam ale nie doczytałem sie w postach - z jakiego powodu chcesz wymieniać sterownik? Jeżeli są jakieś zaburzenia w pracy czyli silnik gaśnie albo się nie urzuchamia nie wiadomo z jakiego powodu a póżniej jest dobrze? To proponuje sprawdzić przekaźnik zasilający sterownik. To wada nie tylko w OPLU ale i w innych markach np. VW

    pozdr

    0
  • #14 21 Sty 2005 21:01
    jacekczewa
    Poziom 18  

    Elektrit miałem w swoim życiu juz kilka opli ( własnych ) w tym 14 nz
    18xe 16szr i we wszystkich mozna spokojnie odłaczyc immo bez żadnych ubocznych skutków ( roczniki do 1995 roku włacznie. Sprawdzone i tak jest. Jesli uwazasz inaczej proponuje zaznajomic sie ze schematami lub namacalnie. Zamykam sprawe i szkoda dyskusji na ten temat.

    Dodano po 47 [minuty]:

    Sorki elektrit troszke mnie poniosło ale naprawde wyłaczałem wszystkie immo bo nie opłacało sie dorabiac kluczyków z czipem.

    0
  • #15 21 Sty 2005 22:07
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto