Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1.9TDi AVF - Nie działające świece żarowe

jarewa 12 Lip 2012 21:23 4049 5
  • #1 12 Lip 2012 21:23
    jarewa
    Poziom 31  

    Tak jak w temacie sterownik ECU nie załącza świece żarowe i pojawił się problem z trudnym odpalaniem.

    Błędów brak. Czujniki temperatury wskazują prawidłowo. W measuring block 12 mam takie parametry bo nie za bardzo je czaje.

    Glow status- 01010000
    Pre-glow period- 0.00
    Napięcie- 12.39V
    Temperatura chłodziwa- 40st.

    Czy jestem może w błędzie i kiedy silnik jest letni to nie załącza świec? ale z tego co się orientuje to na pompo wtryskach chyba musi grzać aż silnik osiągnie pewną temperaturę?

    0 5
  • #2 12 Lip 2012 21:33
    1948788
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 13 Lip 2012 07:44
    andrend
    Poziom 26  

    Napisałeś temp. -40?

    0
  • #4 13 Lip 2012 10:00
    1948788
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 14 Lip 2012 05:10
    Sztomel
    Poziom 34  

    Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle" i jeśli ta wartość będzie oscylowała w granicach zbliżonych do "0,0" to szukaj przyczyny w układzie paliwowym.

    0
  • #6 14 Lip 2012 20:52
    jarewa
    Poziom 31  

    Kąt synchronizacji jest minus 1 max często minus 0.5.

    W układzie paliwowym była regenerowana pompka w baku bo nie dawała 0.5 bar ale po tym problem został taki sam. Podejrzenia na pompę tandem lub uszczelniacze pompo wtrysków z tym że uszczelniacze wymieniałem pół roku temu na boscha komplet.

    Popa tandemowa pompuje prawidłowo 5 bar na wolnych obrotach ale po zgaszeniu nie trzyma żadnego ciśnienia na listwie zasilającej po odkręceniu punktu kontrolnego nic nie uleciało. Czy pompa nie ma jakiegoś regulatora ciśnienia na powrocie w pompce paliwa tandem?

    0