Diesel 1.6 109KM
Usterka dość nietypowa, kilka dni z objawami, kilka dni bez problemów. Przy przebiegu 95tyś zaobserwowałem falowanie obrotów na luzie, przy przebiegu 108tyś falowanie zaczęło się pojawiać również przy próbie jazdy np 80km/h lub nawet 130km/h Objawiało się to delikatnym przyspieszaniem i odpuszczaniem gazu, taka delikatna kołyska. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania auto po redukcji biegów do 1... czasem gaśnie i są problemy z odpaleniem ale po 2-3próbie odpala. Nie wyświetla się check, ale po podpięciu kompa wykrywa błędy:
P0540 B1358 C3316. Auto nadal dynamiczne, nie wzrosło spalanie, nie kopci, brak wycieków itp nietypowych objawów poza sporadycznym gaśnięciem i falowaniem obrotów.
Po diagnostyce Bosch Service - potrzebna jest naprawa instalacji elektrycznej, nie jest wymagana wymiana lub też naprawa innych części typu pompa, filtry, turbo itp.
Profilaktycznie przed diagnozą w Bosch Service wymieniłem jednak filtr paliwa.
Znalazłem gdzieś opis błedu:
P0540 "Układ kontroli grzałki powietrza wlotowego - usterka"
- ale nie wiem co z tym zrobić ;/
Domyślam się, że gdzieś jakiś przewód przegnił, zaśniedział moze ułamał i raz styka a raz nie, a może to coś całkiem innego ;/
Usterka dość nietypowa, kilka dni z objawami, kilka dni bez problemów. Przy przebiegu 95tyś zaobserwowałem falowanie obrotów na luzie, przy przebiegu 108tyś falowanie zaczęło się pojawiać również przy próbie jazdy np 80km/h lub nawet 130km/h Objawiało się to delikatnym przyspieszaniem i odpuszczaniem gazu, taka delikatna kołyska. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania auto po redukcji biegów do 1... czasem gaśnie i są problemy z odpaleniem ale po 2-3próbie odpala. Nie wyświetla się check, ale po podpięciu kompa wykrywa błędy:
P0540 B1358 C3316. Auto nadal dynamiczne, nie wzrosło spalanie, nie kopci, brak wycieków itp nietypowych objawów poza sporadycznym gaśnięciem i falowaniem obrotów.
Po diagnostyce Bosch Service - potrzebna jest naprawa instalacji elektrycznej, nie jest wymagana wymiana lub też naprawa innych części typu pompa, filtry, turbo itp.
Profilaktycznie przed diagnozą w Bosch Service wymieniłem jednak filtr paliwa.
Znalazłem gdzieś opis błedu:
P0540 "Układ kontroli grzałki powietrza wlotowego - usterka"
- ale nie wiem co z tym zrobić ;/
Domyślam się, że gdzieś jakiś przewód przegnił, zaśniedział moze ułamał i raz styka a raz nie, a może to coś całkiem innego ;/