Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Szkolenia SEP
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kuchenka gazowo-elektryczna a instalacja.

zielono_mi 14 Lip 2012 22:06 1959 6
  • #1 14 Lip 2012 22:06
    zielono_mi
    Poziom 7  

Mam takie pytanie, ponieważ nie znam się na tym i nie mam pojęcia o co chodzi.
    Od pewnego czasu coś poluzowało mi się (chyba) w jednym gniazdku w kuchni, gdyż kiedy wkładałam wtyczkę od czajnika do kontaktu lodówka (stara) włączała agregat nagle, lub zegar w piekarniku zmieniał godzinę, i ikonka migała jakby chciało się ustawić inną ( nie pamiętam tylko czy była to godzina 12 czyli standardowe ustawienie czy jakaś inna).
    W każdym razie gniazdka tego lekko naderwanego na razie nie używam. Chodzi tylko to do którego podłączony jest przedłużacz a do niego lodówka i kuchenna.
    Dzisiaj nic nie robiłam przy kontakcie a zegar znów sam zmienił godzinę i migała ikonka zegara :/ nie mam pojęcia o co chodzi, czy to zegar jest popsuty czy to przez lodówkę.
    Dodam, że instalacja jest aluminiowa jeżeli to ma znaczenie.

0 6
  • Szkolenia SEP
  • #2 14 Lip 2012 22:11
    elpapiotr
    Specjalista elektryk

To przez :
    - luźny styk gniazdo-wtyczka
    - luźny styk gniazdo-przewód
    - luźny styk np. w puszce.
    Generalnie potrzebny mały przegląd instalacji.

0
  • Szkolenia SEP
  • #3 14 Lip 2012 22:13
    zbich70
    Specjalista elektryk

zielono_mi napisał:
    nie znam się na tym i nie mam pojęcia o co chodzi.

Zatem najlepsze rozwiązanie to zaproszenie osoby, która będzie się znać i wiedzieć o co chodzi. Podpowiem - elektryka.

0
  • #4 14 Lip 2012 22:16
    zielono_mi
    Poziom 7  

Czyli mam rozumieć, że to nie jest nic z piekarnikiem, tylko jednak coś z przewodami w gniazdku.?
    Tylko dlaczego to się dzieje nie ciągle nie po kilka razy, nie codziennie tylko raz na jakiś czas..?

0
  • #5 14 Lip 2012 22:33
    zbich70
    Specjalista elektryk