Witam.
Auto trafiło do mnie po kilku fachowcach. Auto po przekręceniu kluczyka od razu pokazuje 130 stopni , nie równa praca na PB i LPG.
Wcześniej szpece wyczyścili co mogli i wymienili świece oraz kilka nowych czujników temperatury(bez efektu).
Obrotomierz raz chodzi raz nie, sterowanie pompy paliwa brak (ktoś zrobił po stacyjce i tak jeździ). Wentylatory nie załączają się.
Komunikacja z ECU jest ale za każdym razem pokazuje inne błędy (tzn podpinam czytam kasuje , jazda próbna i nowe inne błędy)
Instalacja elektryczna przejrzana i nie budzi zastrzeżeń.
Pytania
Czy ktoś z Was rozbierał ten sterownik hitachi i jeśli tak to jak go bezpiecznie otworzyć?
Czy Ktoś może udostępnić opis pinów sterownika?
Auto trafiło do mnie po kilku fachowcach. Auto po przekręceniu kluczyka od razu pokazuje 130 stopni , nie równa praca na PB i LPG.
Wcześniej szpece wyczyścili co mogli i wymienili świece oraz kilka nowych czujników temperatury(bez efektu).
Obrotomierz raz chodzi raz nie, sterowanie pompy paliwa brak (ktoś zrobił po stacyjce i tak jeździ). Wentylatory nie załączają się.
Komunikacja z ECU jest ale za każdym razem pokazuje inne błędy (tzn podpinam czytam kasuje , jazda próbna i nowe inne błędy)
Instalacja elektryczna przejrzana i nie budzi zastrzeżeń.
Pytania
Czy ktoś z Was rozbierał ten sterownik hitachi i jeśli tak to jak go bezpiecznie otworzyć?
Czy Ktoś może udostępnić opis pinów sterownika?