Witam wszystkich.
Mam następujący problem. Padł mi immobilizer w mojej Lagunie 1.9 DTi 1999r. Centralny zamek z pilota działa otwiera, zamyka wszystko jest OK. Wkładam kluczyk w stacyjkę i nic się nie dzieje. Po przekręceniu kluczyka w pozycje ON dioda immo miga non stop. Rozebrałem osłonę kierownicy i przypuszczam, że winna może być pętla indukcyjna. A widać nawet, że ktoś przy tym wcześniej grzebał bo jest obudowa pozaklejana jakimś czarnym klejem i wygląda jak by była oryginalna ale taka trochę samoróbka. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy jak wymienię całą pętlę coś dodatkowo będę musiał robić oprócz podpięcia kostki?
A druga sprawa to jak wygenerować kod pin z kluczyka. Od razu mówię, że nie mam żadnej karteczki w środku. Jedynie numery na obudowie i płytce. Ewentualnie przez numer VIN jak odczytać.
Pozdrawiam.
Mam następujący problem. Padł mi immobilizer w mojej Lagunie 1.9 DTi 1999r. Centralny zamek z pilota działa otwiera, zamyka wszystko jest OK. Wkładam kluczyk w stacyjkę i nic się nie dzieje. Po przekręceniu kluczyka w pozycje ON dioda immo miga non stop. Rozebrałem osłonę kierownicy i przypuszczam, że winna może być pętla indukcyjna. A widać nawet, że ktoś przy tym wcześniej grzebał bo jest obudowa pozaklejana jakimś czarnym klejem i wygląda jak by była oryginalna ale taka trochę samoróbka. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy jak wymienię całą pętlę coś dodatkowo będę musiał robić oprócz podpięcia kostki?
A druga sprawa to jak wygenerować kod pin z kluczyka. Od razu mówię, że nie mam żadnej karteczki w środku. Jedynie numery na obudowie i płytce. Ewentualnie przez numer VIN jak odczytać.
Pozdrawiam.