Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

a4 b5 1.9tdi 116km - po wyjęciu kluczyka mrugają kontrolki i piszczy

chudino 15 Lip 2012 21:47 5016 7
  • #1 15 Lip 2012 21:47
    chudino
    Poziom 11  

    Witam
    Na początku dodam, że szukałem i nie spotkałem się żeby ktoś miał takie wyjątkowe auto jak ja.
    Mowa o audi A4 B5 1.9TDI 116KM 2000r. Auto strasznie dziwnie się zachowuje. Pomijając to, że jest problem z immobilaizerem, który blokuje auto przy próbie uruchomienia, moja audi po wyjęciu kluczyka dalej żyje. Mianowicie mrugają kontrolki i słychać piszczenie. Na wyświetlaczu pokazuje się czerwona kontrolka oleju, następnie kontrolka hamulców i świeci się słabo ABS. Jak się odpali auto to jest dobrze. Ostatnio zniknęła temperatura zewnętrzna. Dzisiaj już nawet nie zapala się kontrolka od immo. Może to i dobrze bo przynajmniej auto odpala, ale za każdym razem trzeba odłączać aku bo kontrolki się świecą i słychać piszczenie z komputera. Spotkał się ktoś z takim przydatkiem? Proszę o pomoc bo szlak mnie trafia. Kupiłem audi bo niezawodne a tu takie coś. Masakra

    1 7
  • #2 15 Lip 2012 22:02
    spinacz
    Poziom 38  

    Jeśli po wyjęciu kluczyka kontroli Ci się jarzą to w tym momencie odepnij przewody od kostki stacyjki jeśli zgasną masz wypaloną kostkę stacyjki i nie rozłącza prawidłowo zasilania, kup nową wymień i powinno być ok jeśli po odłączeniu przewodów od stacyjki kontrolki nie zgasną musisz szukać zwarcia ale myślę że na 90% to stacyjka.

    0
  • #3 15 Lip 2012 22:22
    chudino
    Poziom 11  

    ok dzięki kolego jutro po robocie to sprawdze i napisze co i jak. Pozdro

    a z tymi dużymi kontrolkami na środku? chodzi mi o olej i hamulce. Jakby była wypalona kostka stacyjki to też by się tak działo?

    0
  • #4 16 Lip 2012 15:44
    viper555
    spec od auto-elektro

    spinacz napisał:
    Jeśli po wyjęciu kluczyka kontroli Ci się jarzą to w tym momencie odepnij przewody od kostki stacyjki jeśli zgasną masz wypaloną kostkę stacyjki i nie rozłącza prawidłowo zasilania, kup nową wymień i powinno być ok jeśli po odłączeniu przewodów od stacyjki kontrolki nie zgasną musisz szukać zwarcia ale myślę że na 90% to stacyjka.


    A ja myślę że trzeba poszukać wody w samochodzie.P

    1
  • #5 13 Sty 2013 21:27
    milosz8501
    Poziom 1  

    Witam, mam ten sam problem w swoim aucie, taki sam model tylko rocznik 2001 i quattro. byłbym wdzięczny za podpowiedź gdzie szukac usterki. może autor wątku juz ja znalazł??

    0
  • #6 13 Sty 2013 21:36
    KAR26
    Poziom 17  

    Witam to objawy braku dobrej masy lub jak kolea wyzej radził wyjmij kostke ze stacyjki i w tedy bedziesz wiedział czy stacyjka ci robi jakis bałagan to dla pewnosci podmien drugi wkład i przekrec samym wkładem za pomoca srubokreta(nazedzie dowolne aby sie nadawało :) )

    0
  • Pomocny post
    #7 13 Sty 2013 22:33
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Zobacz czy nie masz akwarium na podszbiu!

    1
  • #8 01 Gru 2013 11:11
    chudino
    Poziom 11  

    kolega Pawel wawa miał racje. Po wymianie kostek na podszybiu wszystko działa tak jak powinno

    1