Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atmega32 - Co robię źle? Licznik impulsów.

ddarkyo 17 Lip 2012 15:56 1578 7
  • #1 17 Lip 2012 15:56
    ddarkyo
    Poziom 7  

Jestem początkujący w temacie AVR'ów, niedawno zakupiłem zestaw uruchomieniowy (od GoTronika) No i rozpocząłem naukę, język C szybko mnie do siebie zniechęcił (Nie oszukujmy się jest trudny dla osoby początkującej) więc tymczasowo postanowiłem zająć się bascomem (A potem do C planuję wrócić).
    No ale dosyć tego wstępu :> Posiadam procesor ATMEGA 32 i chcę napisać "Licznik Impulsów" chodzi o to że gdy zostanie wciśnięty microswitch na LCD powinna zostać dodana cyfra do "obecnej wartości" (zmienna K)
    I tu 2 problemy, przy obecnym kodzie podczas uruchomienia programu cyfry same dodają się z dużą prędkością a w momencie naciśnięcia przycisku proces ustaje, jednak gdy go puścimy, liczba ponownie zaczyna rosnąć. Co robię źle?
    Drugi Problem wygląda nieco inaczej, w momencie gdy w kodzie dodam coś takiego

Kod: basic4gl
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

To na ekranie wyświetla się coś takiego

Impulsy
    (liczba) Impulsy

Pomimo że w niższej linijce nie ma zdefiniowanego takiego napisu.

A to cały kod programu, przepraszam jeżeli robię jakiś głupi błąd, ale niestety stoję aktualnie w miejscu, a chciał bym kontynuować swoją "edukację"

[/code]

0 7
  • Pomocny post
    #2 17 Lip 2012 16:01
    mariuz
    Poziom 32  

Spróbuj:

A najlpeiej używaj poleceń

0
  • Pomocny post
    #3 17 Lip 2012 16:14
    MArSTER_1
    Poziom 18  

Spróbuj wgrać ten kod.

0
  • #4 17 Lip 2012 19:43
    ddarkyo
    Poziom 7  

Ok, dzięki. Ale problem na tym się nie skończył.
    Teraz po naciśnięciu switcha atmega zachowuje się nietypowo

https://www.dropbox.com/s/wsodhlckfw60le8/video-2012-07-17-19-27-43.3gp
    Zamieszczam film.

Wgrałem kod od kolegi @UP :>