Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat b5 2.5 tdi - ciężkie odpalanie na ciepłym silniku

17 Lip 2012 19:09 3735 3
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu ciężko odpala mi passat na ciepłym silniku. Na zimnym odpala od razu. Po odłączeniu przewodu z czujnika temperatury,auto odpala od razu. Wymieniłem czujnik na nowy(zamiennik) ale jest tak samo ciężko odpala. Czy czujnik musi być orginał? proszę o pomoc...
  • Poziom 25  
    Pompa wtryskowa zużyta. Rozwiązanie albo pompę do regeneracji, taniej przeprogramować wsad w sterowniku (zwiększyć dawkę rozruchową) a najtaniej zamontować przekaźnik z opornikiem oszukującym sterownik co do wartości temperatury płynu chłodzącego przy rozruchu.
  • Poziom 27  
    Wcale nie musi to być pompa.
    Kiedy odpala najgorzej? Jak jest lekko ciepły czy jak jest całkiem gorący?
  • Poziom 16  
    Odgrzeję kotleta.

    ...bo mam ten sam problem. Mróz -16 stopni i odpalał na dotyk, teraz mamy mrozy około -8 stopni i też odpala na dotyk, ale jeśli pochodzi minutę-dwie (dojazd do znajomego najczęściej) i zgaszę, to trzeba kręcić kilka sekund. Identyczna sytuacja jest latem. W tym momencie mam ten problem - przyjechałem z trasy około 2h temu, auto stało na dworze, silnik jest lekko ciepły i nie chce zbyt wybitnie odpalać...

    Obawiam się tej pompy paliwa o której mowa wyżej - nowa kosztuje kilka PLNów.

    2.5 TDI AKE 180KM


    ___________________________________________
    edit:

    Zadzwoniłem dzisiaj do warsztatu z chiptuningiem - jest to bardzo częsty problem , należy skorygować dawkę paliwa podczas odpalania. Prawdopodobnie wybiorę się do nich w przyszłym tygodniu, opiszę jak wygląda cała sytuacja i czy faktycznie pomaga ;)

    Pozdrawiam.