Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt do pokoju 20m 2 do 1000 zł.

lost89 17 Lip 2012 22:12 1991 9
  • #1 17 Lip 2012 22:12
    lost89
    Poziom 6  

Witam
    Płyt przybywa, a sprzęt na którym słucham muzyki zaczyna mnie poważnie irytować. Chciałbym zakupić sprzęt maksymalnie do 1000 zł który pozwolił by mi się cieszyć jakością dźwięku( nie koniecznie głośnością) Muzyka jaką będę na nim odtwarzał to głównie metalowe ciężkie granie.
    Będąc dzisiaj w Euro RTV i AGD oglądałem sprzęt i wpadł mi w oko Pioneer XHM30k. Ale być może macie jakiś inny pomysł może da się coś poskładać (zaznaczam że jestem kompletnie zielony )
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

0 9
  • #2 17 Lip 2012 23:33
    Herethic
    Poziom 28  

lost89 napisał:
    Będąc dzisiaj w Euro RTV i AGD oglądałem sprzęt i wpadł mi w oko Pioneer XHM30k.
    Taaa...
    Masz bardzo specyficzne poczucie humoru... :cunning:

Magiczne słowo brzmi: "dozbieraj". Warto. Niestety za te pieniądze raczej używki.
    http://allegro.pl/kolumny-glosnikowe-paradigm-se-7-mk3-i2498686814.html
    Nie dałbym wiecej niż 1200. Za półtora tys. był nowszy model.
    http://193.23.48.133/amplituner-yamaha-rx-v596-rds-bcm-i2478243899.html
    Tu akurat cena przyzwoita.

Nie twierdzę, że akurat to, ale tego typu. Poszukaj.

Ciężkie brzmienia są bardzo trudne dla sprzętu. Moim zdaniem sprawdzają się
    w nich podwójne, nie za duże i wysoko strojone woofery.
    Twetery - rzecz gustu. Niby metalowe, ale trochę kaleczą uszy.

Dynamiczne kolumny i niezbyt duże wykorzystanie mocy wzmacniacza.
    Jak najmniej zniekształceń. Zero zamulonego, głębokiego basu.

A ta "wieżyczka"? No cóż... Spuśćmy na nią zasłonę miłosierdzia... ;)
    Niech plumka w pokoiku dziecięcym.

------------------------------------------------------------------------------------
    Słucham speed, power, czasem trash. Również heavy i hard-rocka.