Oczywiście zdaję sobie sprawę, że podobnych tematów, było wiele. Jednak ja nie pytam jak podłączyć, bo to doskonale wiem.
Chodzi o identyfikację uzwojeń, które jest które.
Przeglądając podobne tematy, natykałem się na różne informacje, jedne miały sens drugie zaś im zaprzeczały. Było także kilka całkiem bezsensowych wypowiedzi.
Ale skupmy się na tych sensowniejszych, mianowicie, opartych o mierzenie rezystancji. Niektórzy twierdzą, że uzwojenie o mniejszej rezystancji, jest uzwojeniem roboczym, a o większej rozruchowym, a niektórzy całkowicie odwrotnie
Jako że sprężarkę mam jedną, nie chciał bym puścić silnika z dymem, poprzez podłączenie odwrotnie uzwojeń.
Z niecierpliwością czekam na sugestie.
Chodzi o identyfikację uzwojeń, które jest które.
Przeglądając podobne tematy, natykałem się na różne informacje, jedne miały sens drugie zaś im zaprzeczały. Było także kilka całkiem bezsensowych wypowiedzi.
Ale skupmy się na tych sensowniejszych, mianowicie, opartych o mierzenie rezystancji. Niektórzy twierdzą, że uzwojenie o mniejszej rezystancji, jest uzwojeniem roboczym, a o większej rozruchowym, a niektórzy całkowicie odwrotnie
Jako że sprężarkę mam jedną, nie chciał bym puścić silnika z dymem, poprzez podłączenie odwrotnie uzwojeń.
Z niecierpliwością czekam na sugestie.