Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Marshall JTM 45 - budowa wzmacniacza

mateusz010 18 Lip 2012 16:04 3390 14
  • #1 18 Lip 2012 16:04
    mateusz010
    Poziom 7  

Witam, jestem nowy na forum i zielony w elektronice tak więc proszę o zrozumienie.

Mianowicie postawiłem przed sobą trudne zadanie zbudowania kopii Marshall JTM 45,
    przeszukałem forum i Google ale nie znalazłem niczego przeciwpotowego jedynie kilka stron z częściami do wzmacniaczy i gotowymi projektami dlatego proszę o dokładny schemat (taki żeby po złożeniu wszystko działało), i listę potrzebnych elementów które będę potrzebował do złożenie wzmaka - przez to że jestem całkiem zielony :cry: , Wzmacniacz chce zbudować na turret boardzie.
    Jest to mój pierwszy wzmacniacz, chcąc zdobyć jakąś wiedzę i doświadczenie postanowiłem zbudować właśnie wzmacniacz.

Postanowiłem że użyje tego niżej zamieszczonego schematu tylko proszę elektroników czy nie ma w nim żadnego błędu i można bez przeszkód go składać
    ,a przy okazji zapytam czy nie wiecie gdzie można kupić trafo do tego wzmacniacza Marshall JTM 45 - budowa wzmacniacza

• #2 21 Lip 2012 21:13
    mateusz010
    Poziom 7  

Mam jeszcze jedno pytanie co do tego czy trzeba zastosować jakiś potencjometr czy cuś takiego aby regulować żarzenie lamp ?

Oraz jakimi lampami można zastąpić ECC83 i KT66

• Pomocny post
    #3 30 Lip 2012 11:59
    sq6kpw
    Poziom 10  

JTM na początek całkowicie odradzam!!! Koszty są naprawdę duże, tak samo jak prawdopodobieństwo, że coś nie wyjdzie. Lepiej zacznij od czegoś małego - Marvel Atom albo Fender Champ. Jak chcesz to mogę Ci wysłać schemat i layout pięciowatowca mojego projektu (ecc82+el84).
    Schemat i layout Champa:
    https://obrazki.elektroda.pl/9891315200_1341958151.gif