Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wouxun KG-UV6D i Trunking EDACS MSWIA

19 Lip 2012 11:55 2769 10
  • Poziom 2  
    Witam, serdecznie.

Parę dni temu dostałem ręczniaka Wouxun-a model jak w temacie. I tak zaczynam sie bawić w nasłuchiwanie... jestem kompletnym laikiem w tej kwestii, wiec mam takie zapytanie do specjalistów... :)

Nasłuchuje sobie na 460.00 MHz i w górę :)
    Posprawdzałem sobie i wyczytałem że na tych częstotliwościach działają z systemem EDACS / tranking.
    Z tego co sie zorientowałem słyszę tylko ręczniaki, i czasem stacje bazowe ale to bardzo rzadko, wręcz sporadycznie...
    Wygląda to mniej wiecej tak że odsłuch ręczniaków jest jak najbardziej porządku, gdy bazówka odpowiada slysze wielkie Tryyyyyyyyttttt

Da się coś z tym fantem zrobić?

Pozdrawiam,
    Jeremo
  • Poziom 35  
    Wouxun Gk-UV6D nie ma możliwości dekodowania ani systemu EDACS , ani innych systemów trunkingowych .
  • Poziom 28  
    Szukaj bazówki na drugim VFO. I przełączysz sobie guzikiem A/B. Z automatu nic nie zrobisz. Trzeba zakupić skaner radiowy z EDACSem.
  • Poziom 2  
    Dobry pomysł :) Tak zrobię.

Jeszcze mam pytanie odnośnie tego radyjka.

Na opcji Dual band, jest możliwość ustawienia dwóch kanałów A/B.
    Można ustawić albo kanały z pamięci na A i B albo na jednym i drugim ustawienie ręczne częstotliwości.
    Czy jest możliwość na jednym np A ustawić zaprogramowanych Ch. a na B ustawienie ręczne częstotliwości??

(Mam nadzieję ze w miarę logicznie i zrozumiale zadałem pytanie).
  • Poziom 32  
    ...