Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat bravo 1,6 16v - samochod nie odpala na cieplym silniku

20 Lip 2012 17:57 3192 6
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam problem z moim fiacikiem. Mianowicie samochod np z rana odpala normalnie bez problemu ale gdy przejedzie sie nim kawalek i na chwile zgasi to nie chce juz odpalic. Rozrusznik byl sprawdzany, podlaczanie pod komputer nic nie wykazalo. Dzisiaj odebralismy samochod od mechanika slyszac ze nie znalezli przyczyny ale podejrzewaja iz nalezy wymienic sterownik silnika. Wspomne tylko ze caly czas siweci kontrolka od poduszki powietrznej i nie zawsze lapie immobilajzer.
  • Poziom 28  
    Witam sprawdz dokladnie opornosc masy miedzy minusem akumlatora a obudowa sterownika silnika ma byc 0 om a mase na karoserie.Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    dzieki jutro bedziemy sprawdzac tak jak pisales bo juz nie wiemy co robic a wymiana sterownika to chyba nie taka prosta sprawa a moja druga polowka juz dostaje nerwicy na ten samochod ktory oczywiscie sama wybralam
    a sa jakies inne opcje co mozemy jeszcze sprawdzic bo mechanik twierdzi ze to co mogli to sprawdzili i nie widza zadnych problemow

    Dodano po 10 [minuty]:

    i mam jeszcze pytanie czy mozna jakos sie upewnic albo wykluczyc ten sterownik silnika jak sie sprawdza czy dziala poprawnie

    Dodano po 55 [sekundy]:

    i gdzie wogole sie ten sterownik znajduje i czy to wymaga pomocy elektryka i jakoegos programowania czy wystarczy poprostu wymiana
  • Poziom 28  
    Witam potrzeba podlaczyc pod komp diagnostyczny i wyjdzie co go boli w ten sposob ograniczycie poszukiwania i troche zostanie w kieszeni u Ciebie a nie u domoroslych mechoelektrykow .Pozdrawiam
    Ps kompy w Bravo-Brava zazwyczaj umieraja od razu
  • Poziom 2  
    podłaczenie pod kompa niczego nie wykazalo i mechanicy mowia ze to sterownik a gdzie on wogole sie znajduje
  • Poziom 2  
    niestety podmienilismy sterownik i samochod zachowuje sie dalej tak samo nie chce palic na cieplym silniku na zimnym pali bez problemu juz nie mamy pomyslow gdzie szukac i co sprawdzac
  • Poziom 1  
    Czujnik położenia wału do wymiany klasyczna usterka w wielu autach.