Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

urmet 1131 analogowy - 6 żył, niby działa ale nie otwiera

zedgerus 21 Lip 2012 14:44 3928 17
  • #1 21 Lip 2012 14:44
    zedgerus
    Poziom 8  

Witajcie!

Na wstępie napiszę, że:
    1. jestem zielony
    2. szukałem już i czytałem trochę, ale nie umiem wyciągnąć skutecznych wniosków dla siebie (patrz 1.).

Problem polega na tym, że wywalili mi stary unifon (nie wiem jak był podłączony) mam nowy i nie wiem jak podłączyć. Kabelków ze ściany wystaje 6. U sąsiadów (w takiej samej słuchawce jak moja) podłączonych jest 5 i działa ok. (czasem daje jakieś sprzężenie, ale to chyba nie rzutuje na sprawę :/ ). Ja podłączyłem u siebie tak samo i działa wszystko z wyjątkiem magnesu. Nie wiem teraz czy jest to kwestia podłączenia, czy jednak coś tam się "głębiej" zkasztaniło.

Będę wdzięczny za pomoc i sugestie - dla laika ;)

Pozdrawiam:)

PS
    Dla pewności załączam zdjęcie podłączenie u sąsiadów.

0 17
  • Sklep HeluKabel
  • #2 21 Lip 2012 22:39
    snajper3000
    Poziom 2  

Witam,

Dobrze by było dostać się do zasilacza i zobaczyć jakimi żyłami wychodzą kabelki do unifonu. Jak masz sprzężenia to rezystor 1,1 kilo możesz podłączyć pod pin nr.2 na zdjęciu tylko że stracisz na głośności ale sprzężenia znikną

Dodano po 50 [sekundy]:

A i zrób jeszcze mostek pomiędzy 6 a 10 pinem . Pozdrawiam

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 21 Lip 2012 23:09
    kris185
    Poziom 13  

Przepnij tą żyłe z 9 na 10 i przerwij tą zworkę nad 6-10. i będzie git. Powinien ci elektromagnez otwożyć.

0
  • #4 21 Lip 2012 23:58
    zedgerus
    Poziom 8  

snajper3000 => sprzężenia mi nie przeszkadzają (póki co;), wspomniałem o tym na wypadek gdyby miało to mieć znaczenie dla problemu, ale będę pamiętał jakby co :)