Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

W210 E 220D - Nie zapala świecą się wszystkie kontrolki

23 Lip 2012 15:59 5674 7
  • Poziom 13  
    moogio, również proszę o pomoc !


    Mam Mercedesa w210 rok 96 . silnik zwykły 220 D , klasa E220 bez turbiny

    Od 3 tygodni zmieniam mechaników i żaden nie potrafi mi pomóc. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki zapalają się wszystkie kontrolki i nie gasną ( i świeci EPC.) , oprócz kontrolki podgrzewania świec. i samochód nie odpala. Można zachechłać akumulator samochód nie odpala. Sprawdzili już mechanicy immobilizer. i antenę przy kluczykach i inne cuda. Po ostatnim teście pokazuje następujące błędy


    P1231
    P0607 ?
    P0608

    Testowany kilkoma komputerami (nie z allegro)


    Mam dość zmiany mechaników każdy testuje sprawdza a żaden nie ma pomysłu na naprawę.


    POMOŻESZ?


    Bardzo proszę o pomoc !!!, mój email ltkomp(malpa)op.pl
    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Witam. Serdecznie wszystkich.
    Mam identyczny problem co kolega wyżej z tym samym autem, rok 97r.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Dodano po 44 [sekundy]:

    Mój mail: kosev(malpa)wp.pl
  • Poziom 21  
    Ach ten 2.2D...

    Polecam sprawdzić styki i przewody pompy, oraz rzucić okiem na moduł zasilania pod maską (prawa strona).
  • Poziom 2  
    Problem rozwiązany.
    Wymiana diody w module zasilania przyniosła rezultat i mietek odpalił :)
  • Poziom 21  
    Kosev napisał:
    Problem rozwiązany.
    Wymiana diody w module zasilania przyniosła rezultat i mietek odpalił :)
    Czyli udało mi się trafić. Polecam się na przyszłość :)

    Nie masz czasem zdjęć z wymiany diody nadających się na fotorelację dla potomnych? Chociaż starą diodę masz?
  • Poziom 2  
    Niestety nie posiadam diody.
    Diody zostały sprawdzone wczoraj przy okazji na gościnie przez mojego wujka, który jest z zamiłowania elektrykiem i miał identyczne diody w zapasie.
    Po otwarciu modułu widoczna była delikatna ciemna smuga przy jednej z diod.
    Dobrze, że odbyło się bez wizyty u mechanika :D który twierdził, że przyczyną jest immo lub pompa.

    Teraz problem ma mój tatulek ale to w w211 2.2 cdi 05r., przebieg ok. 500.000km
    Przy wymianie automatu w rozruszniku odłączył akumulator, po ponownym podłączeniu aku w aucie nie działa radio, tylny prawy kierunek, podświetlanie tylnej tablicy, itp. Dziś mają podłączyć pod kompa - zobaczymy.
  • Poziom 21  
    Kosev napisał:
    Przy wymianie automatu w rozruszniku odłączył akumulator, po ponownym podłączeniu aku w aucie nie działa radio, tylny prawy kierunek, podświetlanie tylnej tablicy, itp
    W210 i 211 nie lubią takich rzeczy.
    Sprawdź wszystkie bezpieczniki.
  • Poziom 2  
    No i w211 działa poprawnie. Przyczyną był tylny moduł sam i 1 z bezpieczników przy radiu.