Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bateria laduje sie tylko do 42%...

Maratrawa 26 Lip 2012 02:42 21495 30
  • #1 26 Lip 2012 02:42
    Maratrawa
    Poziom 2  

Witam, mam problem z bateria w hp mini. Dostalam niedawno uzywany komputer, ale bateria dzialala bez zarzutow, ladowala sie szybko i trzymala dlugo. Pewnego pechowego dnia musialam zrestartowac kompa przez wyjecie baterii bo cos w nim padlo, zrobil sie czarny ekran i w zaden inny sposob nie moglam go wylaczyc. Od tamtej pory bateria laduje sie srednio do 49%. Czasami jest to 42% czasami 56%, jednak absolutnie nie moge doladowac jej do konca... czy jest na to jakas rada? Niestety jestem totalnie zielona jezeli chodzi o kwestie informatyczne i bede wdzieczna za kazda podpowiedz. Pozdrawiam!

0 29
  • #2 26 Lip 2012 06:49
    Fazi87
    Poziom 24  

Użyj programu "BatteryMon" dowiesz się jaki jest stan baterii potem rozładuj ją komputerem aż do wyłączenia i ładuj go WYŁĄCZONEGO aż się naładuje do pełna, (przestanie się świecić dioda ładowania) włącz komputer i porównaj wyniki programu "BatteryMon", możesz to zrobić kilka razy.

Poza tym było na forum. Napisz czy zaszły zmiany.

0
  • #3 26 Lip 2012 23:32
    Wiesław Rzepka

Poziom 31  

Jeśli bateria nie doładowuje się i stan jej wynosi 49% może to oznaczać, że przynajmniej jedna sekcja ogniw jest uszkodzona i dlatego kontroler zawiesza ładowanie, aby nie przeładować uszkodzonych ogniw. Ale warto sprawdzić w BatMonie czy rzeczywiście tak jest.

1
  • #4 01 Sie 2012 02:40
    Maratrawa
    Poziom 2