Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 HDI - Otwarcie centralnego zamka

OKI 26 Lip 2012 14:54 5652 8
  • #1 26 Lip 2012 14:54
    OKI
    Poziom 18  

    Mam taki przypadek, pacjent PEUGEOT 307 HDI
    Centralny zamek działa z pilota bez problemu ale tylko do czasu aż nie wyłaczy się system oszczędzania energii czyli ok 3 min po zaryglowaniu.
    Po tym czasie nie da sie otworzyć z pilota tylko z kluczyka, chyba że np włączymy radio aby aktywować tryb oszczędzania energii to mozna bez problemu odryglować z pilota.
    O co chodzi w czym problem?

    1 8
  • #2 26 Lip 2012 15:42
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 26 Lip 2012 22:15
    OKI
    Poziom 18  

    Dzięki za info, Peugeot 307 silnik 2.0 Diesel 136KM rok 2002
    Możesz coś bliżej napisać o tym braku zasilania +Bat na COM2000
    Bezpieczniki pobieżnie sprawdzałem wyglądają OK, podmieniana była też skrzynka bezpieczników w komorze silnika ale o tym samym oznaczeniu kodowym i bez zmian.
    Też mi to podchodzi pod brak zasilania lub brak jakiejś masy.
    Auto ma jeszcze jedną przypadłość ale to osobny temat ale może coś pomoże w lokalizacji usterki.
    Świeci się AIRBAG oraz ikona poduszki pasażera przy czym wyłącznik poduszki jest na ON i jest sprawny, wyświetlacz centralny daje napis AIRBAG FAULT
    Próba przełączenia przełącznika na OFF powoduje zmianę napisu na wyswietlaczu centralnym Passenger Airbag Off czyli prawidłowo.
    Po co te dwie kontrolki się palą?
    Poniekąd kontrolki zapaliły się od tak sobie bez przyczyny w czasie jazdy.
    Próba odczytu diagnostyki brak połączenia, lub nierozpoznany komponent i to na trzech diagnostykach KTS, Bosh, CDiF
    Wszystko inne silnik ABS itp komunikacja bez problemu.
    Jak obejrzałem instalację tak z ciekawości to widzę że ktoś wywalił złącze pod siedzeniem i połączył to na krótko.
    Sprawdziłem też zwijak na kierownicy, przejścia ma wszystko wygląda OK

    Lubię zagadki, ale przegrzebany ten samochód na wszystkie strony do tego stopnia że po Vin miał być w nim silnik 1,6 PB a fizycznie jest 2.0 diesla

    0
  • #4 30 Lip 2012 13:00
    OKI
    Poziom 18  

    Sprawa się chyba wyjaśniła, zalany i mocno skorodowany moduł BSM
    Czy drugi moduł po podmianie trzeba programować?

    0
  • #5 30 Lip 2012 13:30
    bartek_j
    Poziom 35  

    Nie, BSMy są przekładalne. Tylko wersja przedlift / polift musi się zgadzać, i numerek też.

    0
  • #6 02 Sie 2012 17:27
    OKI
    Poziom 18  

    Stary moduł nie dość że nie ma żadnych oznaczeń i naklejki z numerami to przegrzebany już na wylot przez kogoś po wcześniejszym zalaniu.
    Zamówiłem drugi na oko taki sam wersja silnikowa się zgadzała ale nie mogę zsynchronizować pilota i odpalić silnika.
    Czy po numerze z tego BSMa można dojść czy to przedlift czy polift?

    0
  • #7 03 Sie 2012 08:01
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 03 Sie 2012 22:53
    tytan58
    Poziom 20  

    może pomyliłeś BSM z BSI

    1
  • #9 10 Sie 2012 23:37
    OKI
    Poziom 18  

    Oczywiście chodzi o BSI pomyliłem oznaczenia.
    Auto kupione od innego użytkownika i nie znam całej historii co się z nim działo.
    Ogólnie widzę jak jest pośniedziała elektronika, pady i elementy elektroniczne, do tego ktoś to lutował już wczesniej naprawiając kilka połączeń między płytką elektroniki a płytką bezpieczników.
    To jest przedliftowa wersja, do tego dzieje się jeszcze coś takiego że po włożeniu ostatniego bezpiecznika nie pamiętam nr (pierwszy z prawej na górze) powoduje zapalenie się tylko kontrolki ładowania i działanie np wycieraczek.
    Dodam że nad tym samochodem siedzi juz druga osoba próbując ogarnąć temat od tygodnia, bo ja się poddałem.

    0