Witam
Mam mały problem z migiem, po zmontowaniu w całość pali drut bez wciśnięcia przycisku na rączce. Przed przeróbką było wszystko OK
Mig został troszkę przerobiony, rozebrany wyczyszczony, wyprostowany panel czołowy, powiększony otwór pod gniazdo euro i łw25. Po delikatnym przerobieniu gniazda (skrócenie rurki kapilarnej i przycięcie gwintu na wymiar) obudowa została poskładana.
Problemem okazało się dostanie elektrozaworu na 12V wiec został zamontowany zawór od instalacji LPG, który jest wpięty miedzy masę a zasilanie podajnika drutu przed potencjometrem.
Uchwyt spawalniczy to Binzel MB15 3m.
Poszukuje kogoś kto posiada taki Mig i udostępnił by fotki bebechów lub jakiś schemacik.
Całkiem możliwe, że podłączyłem coś na opak i stąd takie objawy.
Mam mały problem z migiem, po zmontowaniu w całość pali drut bez wciśnięcia przycisku na rączce. Przed przeróbką było wszystko OK
Mig został troszkę przerobiony, rozebrany wyczyszczony, wyprostowany panel czołowy, powiększony otwór pod gniazdo euro i łw25. Po delikatnym przerobieniu gniazda (skrócenie rurki kapilarnej i przycięcie gwintu na wymiar) obudowa została poskładana.
Problemem okazało się dostanie elektrozaworu na 12V wiec został zamontowany zawór od instalacji LPG, który jest wpięty miedzy masę a zasilanie podajnika drutu przed potencjometrem.
Uchwyt spawalniczy to Binzel MB15 3m.
Poszukuje kogoś kto posiada taki Mig i udostępnił by fotki bebechów lub jakiś schemacik.
Całkiem możliwe, że podłączyłem coś na opak i stąd takie objawy.