Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Informatyka na Uniwersytecie Śląskim- informacje, opinie

Sylwia_200 27 Lip 2012 16:00 1941 3
  • #1 27 Lip 2012 16:00
    Sylwia_200
    Poziom 2  

Witam serdecznie.
    Mam parę pytań odnośnie studiowania przez kobiety na kierunku Informatycznym.

Jestem absolwentką Technikum Informatycznego i chciałabym uczyć się dalej w tym kierunku tylko problem w tym, że mam obawy iż sobie nie poradzę.

Obawiam się, że nie poradzę sobie z matematyką na studiach do tej pory nie za bardzo chciało mi się jej uczyć. Z przedmiotami stricte Informatycznymi było różnie raz z programowania mi nie szło (nie cierpię turbo pascal) :| raz z systemów operacyjnych i sieci komputerowych, natomiast z bazami danych leże :| umiem tylko tyle co było mi potrzebne przy tworzeniu stron internetowych, bo taką specjalizację sobie wybrałam.
    Powiedzcie mi czy jest ciężko czy nie i jak to w ogóle wygląda na studiach.

Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam :D

0 3
  • #2 27 Lip 2012 21:42
    dorylek
    Poziom 2  

Witaj, Sosnowiec czy Katowice?

Jeżeli będziesz się uczyć na bieżąco i się będziesz starać, nie powinnaś mieć żadnych problemów. Jednak, studia nie nauczą cię niczego, jeżeli sama od siebie nie będziesz chciała zagłębić się w pewne tematy.

W Sosnowcu, jest przedmiot WDI (Wprowadzenie Do Informatyki), on ma za zadanie wykosić większość osób które się nie nadają.

0
  • #3 28 Lip 2012 09:45
    Sylwia_200
    Poziom 2  

Katowice albo Sosnowiec nie wiem do końca jeszcze. Z tym, że na studiach się nie nauczę to wiem. Jeśli sama nie będę wiedzieć co chce robić.

W szkole miałam aplikacje internetowe z tym, że żałuję iż nie poszłam na systemy. A tu jakie potem są specjalizację do wyboru?