Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vivaro - Samochód nie odpala na ciepłym silniku, co robić?

bambo21071970 28 Lip 2012 09:26 5282 3
  • #1 28 Lip 2012 09:26
    bambo21071970
    Poziom 2  

    Witam mam problem z oplem VIVARO 1.9 101 km nie odpala na ciepłym silniku fachman stwierdził pompa wtryskowa daje za małe ciśnienie przy rozruchu sprawdził wtryski ok Wymienił pompę sam odpalił po rozgrzaniu zgasił i ten sam problem diagnoza następna pompa szajs założył następną pewną po rozgrzaniu ten sam objaw nie pali na ciepłym ani na zimnym Czyszczony układ paliwowy zbiornik nowy filtr i nic Wymontowaną pompę sprawdzili na maszynie i ciśnieni było niskie po rozebraniu pompy okazało się że w pompie był jakiś glut tylko skąd Po złożeniu pompy ciśnienie rozruchowe jest ok tylko dostaje za mało paliwa pompa cp3 czy może być wina pompki zasilającej Proszę o pomoc najlepiej nr telefonu pozdrawiam

    0 3
  • #2 04 Sie 2012 22:30
    wojtek5314
    Poziom 10  

    Kolego bambo daje 80% ze to czujnik cisnienia paliwa na listwie ale najlepiej zrobic logi,odczytac bledy itp.wykrec czujnik i sprawdz czy czesc srodkowa wystaje (sprawny mechanicznie)czy jest wcisnienta(uszkodzony)
    Poza tym listwa moze przepuszczac paliwo,zdejmij przelew z listwy i odpal silnik.na sprawnej listwie nie powinno z niej cieknac paliwo
    Mialem 2 przypadki z uszkodzonym owym czujnikiem i za drugim razem bylo jak u ciebie,na cieplej ropie byly problemy i szarpal.
    Pompka w baku ma za zadanie napompowac paliwo do chyba 2 bar lub 5 sek. A pozniej sie wylacza i pompa glowna zasysa sama wiec odrzucil bym wine pompki w baku
    Jesli masz wiatr w ukladzie paliwowym to uslyszysz to po przekreceniu kluczyka na zaplon

    1
  • #3 05 Sie 2012 10:41
    bambo21071970
    Poziom 2  

    Dzięki kolego za doradę ale u mnie pompa zasilająca nie jest w zbiorniku tylko przy pompie wysokiego ciśnienia jest to pompa cp3 . Ostatnia diagnoza coś zjada pompki zasilające po założeniu nowej jest ok po przejechaniu kilkadziesiąt kilometrów problem wraca. Nie zapala na ciepłym na plaku na strzał. Pompa CR była sprawdzana na stole jest ok problem jest chyba w pompce zasilającej ale dlaczego :?: : opiłki układ był czyszczony zbiornik możliwe żer coś zostało. Proszę o pomoc pozdrawiam

    0
  • #4 05 Sie 2012 11:33
    jurekk55
    Poziom 35  

    Na kawałek przeźroczystego przewodu paliwowego załóż silny magnes powinieneś zobaczyć winowajcę , przyczyna?Możliwe że paliwo .
    Ten układ przy podobnych objawach wymaga nieraz wymiany elementów składowych układu paliwowego - wszystkich elementów

    0