Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E36 320 - korekcja mapy

28 Lip 2012 13:54 6760 17
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w instalacjach wtryskowych lpg dlatego proszę o wyrozumiałość. Po wymianie filtra fazy lotnej postanowiłem sprawdzić ustawienia komputera lpg i zauważyłem że mapy trochę się rozjeżdżają ( foto poniżej) Samochód ma niezauważalną różnice z jeździe benzyna a lpg, spalanie benzyny przed montażem gazu wynosiło 10l. Na gazie pali od 11 do 12l/100km.
    Tak że wszystko w normie. Zastanawiam się czy jest sens ruszać mnożnik? Czy mapy nie powinny być bardziej pokryte? Jak widać mnożnik w zakresie map wynosi od 1,3 do 1,2. Czy można by lekko obniżyć?
    Autko to BMW E36 z 97 r silnik M52B20 150KM
    Instalacja stag 300+ wtryski valtek czerwone, reduktor KME silver
    Proszę o opinie i pomoc, z góry dziękuje wszystkim za sugestie.
    Pozdrawiam.

• Pomocny post
    Poziom 40  
    Może nie do końca na temat ale... O ile KME Silver daje radę przy 150KM *mam go w silniku M52B20) to Valteków się pozbądź i zamontuj Hany. Wtedy dopiero poczujesz, że auto jedzie. Spalanie też powinno zmaleć.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Taaaaa, valteki to najsłabszy element tej instalacji. Oprócz tego należy skorygować (obniżyc) mnożnik ( to ta pomarańczowa linia).
    Pocztaj w instrukcji jak się to robi korzystając z zakładki odchyłki.
    Po skorygowaniu wartości mnożnika , należy skasowac mapę gazu ( PB zpstaw) i ponownie ją zebrać , sprawdzając mnożnik. Powtórzyć jeśli nie będzie dobrze. Poczytaj instrukcję i obejrzyj przykładowe mapki na stronie producenta .
    Screeny rób na silniku pracującym na lpg na wolnych obrotach.
  • Poziom 10  
    jaka może być najmniejsza wartość mnożnika? chyba nie mniej niż 1? oczywiście jutro obniże o parę punktów mnożnik i skasuje mape gazu, przejade 50 km i podeśle screeny.