Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Y570 - STOP 0xC000009C

29 Lip 2012 14:33 1806 2
  • Poziom 8  
    Witam,
    W piątek kupiłem nowego laptopa firmy Lenovo model Y570 z dyskiem twardym 750GB SATA + 32GB SSH i po dniu użytkowaniu, (skopiowałem wszystkie swoje pliki, zdjęcia itp. przeniosłem na nowego laptopa) podczas oglądania filmu za pomocą bestplayer'a wyskoczył mi BSOD z kodem STOP 0xC000009C, na początku myślałem że to wina odtwarzacza gdyż tuż przed wyskoczeniem błędu się zaciął, więc go uruchomiłem ponownie i korzystałem z laptopa dalej, natomiast kolejny BSOD wyskoczył mi kilka godzin później bodajże też przy oglądaniu filmu, ale zdenerwowałem się dopiero dzisiaj, jak BSOD wyskoczył podczas spoczywania laptopa czyli był po prostu załączony wracam do pokoju pół godziny później a tu BSOD z tym samym kodem, więc zrobiłem zdjęcie tego i poszukuje pomocy ale nie mogę nic konkretnego znaleźć może ktoś z was mi pomoże? Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc, ponieważ zaczynam się już niepokoić.

    Zdjęcie BSOD Lenovo Y570 - STOP 0xC000009C

    Raport z windowsa:
    Cytat:
    Podpis problemu:
    Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
    Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

    Dodatkowe informacje o problemie:
    BCCode: 1000007e
    BCP1: FFFFFFFFC0000005
    BCP2: FFFFF8800F9E58A3
    BCP3: FFFFF880035A0B38
    BCP4: FFFFF880035A0390
    OS Version: 6_1_7601
    Service Pack: 1_0
    Product: 768_1

    Pliki pomagające opisać problem:
    C:\Windows\Minidump\072812-14757-01.dmp
    C:\Users\Rohiden\AppData\Local\Temp\WER-68515-0.sysdata.xml

    Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

    Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
    C:\windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
  • Poziom 31  
    BSOD Wskazuje na sterownik grafiki (nvidia), najlepiej odinstaluj go wyczyść driver cleanerem i zainstaluj najnowsze stabilne dostępne na stronie producenta...

    Jak by nie pomogło to przeskanuj pamięci memtest-em
  • Poziom 8  
    Oki dzięki za pomoc,
    jak to zrobię to napiszę rezultat, czy coś pomogło