Witam.
Posiadam Skode fabie 1.4MPI z pomp± wspomagania marki KOYO. Jakie¶ dwa tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka wspomagania, z czym od razu zgłosiłem się do mechanika, jego diagnoza pompa padła. Znalazłem więc punkt w warszawie gdzie sprzedaj± takie regenerowane pompy w zamian za star± pompę. Z lekkim bólem serca ale szczę¶liwy że będę miał sprawne auto kupiłem pompę i zawiozłem mechanikowi. Na drugi dzień dzwoni mechanik i mówi mi że dałem mu niesprawn± pompę, więc pojechałem po ni± z zamiarem zareklamowania mi. Ale w punkcie o¶wiadczyli mi że pompa jest zepsuta z powodu nieprawidłowego montażu.
Na zł±czach pompy był jaki¶ sylikon.
Mam teraz następuj±ce pytania:
1.Czy zł±cza pompy można sylikonować?
2.Czy rzeczywi¶cie może pa¶ć tranzystor od nie pełnego kontaktu na głównych kablach zasilania?
3.Czy taka błonka przy zł±czu zasilania jest fabrycznie cała?
4.Czy mogę z wyjęt± pomp± podjechać do innego mechanika?(Kto¶ mi mówił że mogę tak uszkodzić maglownice)
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedĽ.
Posiadam Skode fabie 1.4MPI z pomp± wspomagania marki KOYO. Jakie¶ dwa tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka wspomagania, z czym od razu zgłosiłem się do mechanika, jego diagnoza pompa padła. Znalazłem więc punkt w warszawie gdzie sprzedaj± takie regenerowane pompy w zamian za star± pompę. Z lekkim bólem serca ale szczę¶liwy że będę miał sprawne auto kupiłem pompę i zawiozłem mechanikowi. Na drugi dzień dzwoni mechanik i mówi mi że dałem mu niesprawn± pompę, więc pojechałem po ni± z zamiarem zareklamowania mi. Ale w punkcie o¶wiadczyli mi że pompa jest zepsuta z powodu nieprawidłowego montażu.
Na zł±czach pompy był jaki¶ sylikon.
Mam teraz następuj±ce pytania:
1.Czy zł±cza pompy można sylikonować?
2.Czy rzeczywi¶cie może pa¶ć tranzystor od nie pełnego kontaktu na głównych kablach zasilania?
3.Czy taka błonka przy zł±czu zasilania jest fabrycznie cała?
4.Czy mogę z wyjęt± pomp± podjechać do innego mechanika?(Kto¶ mi mówił że mogę tak uszkodzić maglownice)
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedĽ.