Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SATEL CA-5 sygnalizacja awarii

03 Sie 2012 14:42 2660 8
  • Poziom 14  
    Witam

    Mam problem z CA-5 SATELA:

    (Diagnozuję to telefonicznie z użytkownikiem :o) )

    Centrala sygnalizuje awarię.
    Przytrzymanie 7 (aktualna awarie) i świeci się dioda nr 1 - brak zasilania 230V.
    Ale jednocześnie dioda od zasilania świeci się na zielono - co informuje o zasilaniu 230V.

    Jeżeli to jest w pamięci awarii to czy po wciśnięciu 7 (aktualne awarie) powinna się 1 świecić?

    Pozdrawiam
  • Poziom 25  
    Pamięć awarii to jest przytrzymanie 6 na 3 sekundy

    Jeśli wyświetla się 1 po przytrzymaniu 7 to jest aktualna awaria.
    Ale dlaczego się świeci, proponuję zadzwonić do SATEL-a numer telefonu technicznego na końcu instrukcji, jak nie pomogą to coś z centralą się dziwnego chyba dzieje.
  • Poziom 14  
    Znalazłem na forum taki post:
    Link

    i tutaj wygląda to identycznie.

    Też byla burza i awaria zasilania "zawisła".

    Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze miał podobny przypadek i czy przywrocenie ustawień fabrycznych i ponowne zaprogramowanie rozwiazało trwale problem?
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Sprawdź mostek prostowniczy na płycie, zdarzały mi się takie przypadki (na innych płytach) gdy jedna z diod była uszkodzona i centrala w ten sposób się zachowywała.
  • Poziom 14  
    Kolego bercikmk w tym poście jest przytoczona instrukcja.

    W moim przypadku zasilanie jest ok a mimio to zarówno przegląd awarii aktualnych jak i histori awarii nie powoduje wygaszenia diody awarii.
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    bercikmk napisał:
    Kolego Cranky w nowych centralkach jest mostek nie diody

    A z czego zbudowany jest mostek?
  • Poziom 14  
    Problem rozwiązany.

    Po przybyciu na miejsce okazało się, że przegląd awarii aktualnych (7) faktycznie pokazywał brak zasilania ale po wyjściu z przeglądu (*) awaria została skasowana.

    Dlatego w pierwszym poście zaznaczyłem:

    (Diagnozuję to telefonicznie z użytkownikiem :) )

    Ufff.....

    Pozdrawiam
    i zamykam