Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TP-Link WR-340G - Połączenie z portem 7777.

Templars 03 Aug 2012 18:38 894 6
  • #1
    Templars
    Level 2  
    Witam serdecznie!
    Gram sobie wieczorem, wychodzę z gry. Chcę wbić na drugi dzień - Retriving info przy każdym serwie z portem 7777.
    Napisałem do kumpla, który się na tym zna. Obstawialiśmy zablokowanie portu. Odblokowywałem go miliardy razy w routerze. Następnie w zaporze systemowej. Później pojawiły się resety routera, reinstale GTA, SAMPa, resety PC, nic.
    Postanowiłem wybrać się do dostawcy. Sprawdził On, nie są u nich blokowane ŻADNE porty.
    Zeskanował on porty od 88 - 7777, i ze skanu wynikło
    Wszystkie porty, oprócz 7777 miały status OPEN, a tylko 7777 CLOSED.
    Próbowałem wszystkiego, co tylko znalazłem w google, oraz co mi doradzili inni.

    Problem występuje dokładnie w GTA San Andreas, W SAMPie.
    Próbowałem odblokowywać porty w routerze, firewallu, oraz wszystko co tylko znalazłem w google.
  • #2
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    Templars wrote:
    Zeskanował on porty od 88 - 7777, i ze skanu wynikło

    Czym zeskanował?
    Czy u siebie masz jakieś serwer który pracuje (nasłuchuje) na tym porcie?
    Daj screen-a ze statusu routera.
  • #3
    Templars
    Level 2  
    jimasek wrote:
    Templars wrote:
    Zeskanował on porty od 88 - 7777, i ze skanu wynikło

    Czym zeskanował?
    Czy u siebie masz jakieś serwer który pracuje (nasłuchuje) na tym porcie?
    Daj screen-a ze statusu routera.

    Coś tam w komputerze, wyglądało jak wiersz poleceń. Tym skanował.
    Dokładniej chodzi o serwer net4game.com:7777
    Screen z routera:
    http://screenshooter.net/3838319/cldgipg
  • #4
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    Jeszcze raz powtórzę:
    Daj screen-a ze statusu routera.
  • #6
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    Próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja? Choć wygląda że coś blokuje na komputerze.
  • #7
    Templars
    Level 2  
    jimasek wrote:
    Próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja? Choć wygląda że coś blokuje na komputerze.

    Wszystkie osoby z jakimi o tym rozmawiałem, mówiły że to nic nie da. A nawet gdyby - nie potrafię tego zrobić, ale znajdę osobę do pomocy, i jutro spróbuję.