Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

40-42" LED do 2500zł

jackten 03 Sie 2012 20:06 1127 3
  • #1 03 Sie 2012 20:06
    jackten
    Poziom 1  

    Siemka. Proszę o pomoc w wyborze telewizora:
    1. Odległość od ekranu? 2-2,80 m
    2. Jak słońce świeci w pokoju? Słońce nie przeszkadza nigdy w oglądaniu
    3. Jak duży jest pokój: 15m2
    4. Preferowana technologia: LED
    5. Jaki masz obecnie telewizor? CRT 29"
    6. Jakie programy najczęściej oglądasz? Filmy, sport, piłka nożna
    7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: Wieczorem
    8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? Bez
    9. Wolisz obraz ostry czy łagodny? I taki i taki
    10. Matryca błyszcząca czy matowa? Obojętnie
    11. Preferowana wielkość telewizora? 40"-42", najlepiej 42
    12. Preferowana marka? Niezawodna
    13. Czego nie lubisz w telewizorach? Smużenia, wolnego przełączania między kanałami
    14. Jakie urządzenia będą podłączone? Kino domowe, PS3,
    15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń? 90% do telewizji, 10% gry
    16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych? Przeważnie na wprost
    17. Czy ważne jest wifi? Nie
    19. Czy chcesz serfować w Internecie z poziomu telewizora? Nie
    20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD ? Nie
    21. Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami? Jak będzie to ok, ale nie ma to większego znaczenia
    22. Ma mieć 3D? Nie
    23. Ma mieć slot na karty SD? Nie musi mieć
    24. Ma mieć tuner DVB-S? Jak będzie to ok, ale nie jest to konieczne
    25. Jakimi złączami i co chcesz podłączyć? HDMI ps3 , kino domowe
    26. Jaki masz sygnał?
    28. Ma stać czy wisieć? Stać
    29.Rozdzielczość: Full HD, hd ready
    30.Dvb-t: Tak, DVB-C: tak
    31.Na czym najbardziej Ci zależy: Dobra jakość obrazu, płynność podczas szybkich scen, minimum 100mh
    32. Ile godzin dziennie ma grać telewizor: 2-6godzin
    33.Sugerowana cena? Do 2500zł

  • #2 03 Sie 2012 23:13
    Mylagos
    Poziom 19  

    Moim zdaniem dobrym wyborem byłby EX720. Motionflow jest naprawdę bardzo dopracowanym więc płynność obrazu jest na wysokim poziomie.

  • #4 14 Sie 2012 09:13
    belial23
    Poziom 9  

    Moje poszukiwanie zawęziłem do 3 tv mianowicie:
    Philips 40 PFL5507K
    Panasonic TX-L42ET5E
    Samsung UE40ES6100
    I czy jest wielka różnica między aktywnym 3d a pasywnym, który lepszy może macie jakieś inne propozycje?
    Fajnie jak by miał otwartą przeglądarkę i dużo funkcji smart.
    Np philips w euro agd ma w promocji 1000 filmów z ipla fajna promocja.
    Czekam na podpowiedzi i z góry dziękuję.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME