Berlingo 2.0hdi 2001r multispace
Kupiłem uniwersalny sterownik cz rtx se2c schemat dostarczony przez sprzedającego nie odpowiada temu co zastałem w swojej cytrynie.
Doradzono mi wpiąć się pomarańczowym i białym w żółto-czarny przewód, oraz pomarańczowo-czarnym i biało-czarnym w szaro-czarny przewód lecz kolory się wogóle nie zgadzają. Z słupka od strony kierowcy nie wychodzą takie przewody (żółto-czarny i szaro-czarny)
Z słupka do drzwi od strony kierowcy idą następujące przewody:
szary 8420
fioletowy 8211
pomarańczowy 6201
czerwony 5677
kremowy 8410
ciemnobrązowy
jasnobrązowy
różowy gruby 6050
biały gruby 6040
żółto-zielony
nie wszystkie numery są widoczne
Niestety już od kostki w drzwiach do zamka idą przewody o innych kolorach
1.zielony
2.żółtozielony
3.niebieski gruby
4.brak
5.zielony gruby
6.różowy
Sprzedający dołączył również własny schemat który twierdzi że jest to sterowanie plusem, ale tego nie jestem pewny.
Jestem kompletnym laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość.
Zależy mi tylko na podpięciu przewodów od cz i kierunkowskazów, może ktoś mi pomoże.
Dołączam kilka zdjęć i skan z oryginalnej instrukcji
Proszę o jakiekolwiek konstruktywne porady.
Kupiłem uniwersalny sterownik cz rtx se2c schemat dostarczony przez sprzedającego nie odpowiada temu co zastałem w swojej cytrynie.
Doradzono mi wpiąć się pomarańczowym i białym w żółto-czarny przewód, oraz pomarańczowo-czarnym i biało-czarnym w szaro-czarny przewód lecz kolory się wogóle nie zgadzają. Z słupka od strony kierowcy nie wychodzą takie przewody (żółto-czarny i szaro-czarny)
Z słupka do drzwi od strony kierowcy idą następujące przewody:
szary 8420
fioletowy 8211
pomarańczowy 6201
czerwony 5677
kremowy 8410
ciemnobrązowy
jasnobrązowy
różowy gruby 6050
biały gruby 6040
żółto-zielony
nie wszystkie numery są widoczne
Niestety już od kostki w drzwiach do zamka idą przewody o innych kolorach
1.zielony
2.żółtozielony
3.niebieski gruby
4.brak
5.zielony gruby
6.różowy