Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bosch czy Ariston? Potrzebne wsparcie w wyborze pralki

06 Sie 2012 15:13 3680 8
  • Poziom 2  
    Kupuję pralkę głębokości ok 45 cm. Nie wiem na co się zdecydować, przeczytałam już wiele i ciągle jestem zielona.
    http://www.ceneo.pl/16276253s - Ariston hotpoint WMSD 723 S EU
    czy
    http://www.ceneo.pl/11764008s - Bosch WLM 24441PL.
    Interesuje mnie cena do 2000zł. Ok. 6-7 kg. W miarę dobra klasa energetyczna, choć nie wiem dokładnie o co tu chodzi, bo Bosch jest A+, a Ariston A+++, natomiast zużycie prądu na jedno pranie odpowiednio 1,02 kWh i 0,99 kWh, więc niby podobnie.
    Najlepiej żeby nie była zbyt awaryjna, ale do tego potrzeba szczęścia, więc może wystarczy żeby była w miarę łatwo (i tanio) naprawialna.

Poradźcie proszę którą wybrać
  • Poziom 18  
    nową pralke chcesz naprawiać wstyd ,czym więcej plusów tym lepiej
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    a ja mam Boscha i polecam Boscha, ale nie seria WAA, najlepiej coś z sygnaturą PL, np.
    WAE ...... PL.
  • Poziom 11  
    Ten model Boscha jest niestety Made in China :(
    Jest dobrze wyposażony, ma bęben zapożyczony z serii WAS, ale nie wiem jak z rozbieralnością bębna przy wymianie łożysk.
  • Poziom 2  
    Oczywiście najlepiej, żeby ona się nie psuła, ale wiem, że jest taka mozliwość. Zastanawiam się właśnie, czy jest sens inwestować w boscha, skoro on i tak jest robiony w Chinach
  • Poziom 18  
    aga8844 napisał:
    Zastanawiam się właśnie, czy jest sens inwestować w boscha, skoro on i tak jest robiony w Chinach

Dziś prawie każdy sprzęt AGD ma bebechy chińskie, bo są tańsze w wyprodukowaniu i w imporcie niż by miały być produkowane w Polsce. A jak nie bebechy, to produkcji chińskiej (tu akurat ważne, czy bęben jest rozbieralny czy nie w razie wymiany łożysk).