Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NETCAM WB-IP03A-B - brak podglądu z kamery IP

06 Sie 2012 23:00 2965 24
  • Poziom 8  
    Witam, zwracam się o pomoc:
    Kupiłem kamerę NetCam jak poniżej:
    http://www.suza.fr/english/produits/hub+webcam/webcam/WB-IP03A/WB-IP03A-B.html
    i niestety nie potrafię uzyskać z niej obrazu.

Internet mam radiowy, podłączony do komputera za pomocą karty TP-LINK USB i gniazdo od karty sieciowej w komputerze mam wolne, więc podłączyłem do niego kamerę ale niestety nie mam podglądu. Nie mam routera (bo tak chyba najłatwiej ją podłączyć z tego co wyczytałem w google).

Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, więc jeżeli ktoś wie jak mi pomóc z góry wielkie dzięki . Jeżeli potrzebna jest jakaś specyfikacja sprzętu to oczywiście podam, powiedz tylko jak :)
  • Moderator - Sieci, Internet
    Masz jakiś program od producenta kamery?
  • Poziom 8  
    na płycie jest tylko to:
    Próbowałeś z tym Search_en? Masz też instrukcję do dyspozycji.
  • Poziom 8  
    pojawia się coś takiego:

Coś tam wykryło, więc F4 i przeglądarka.
  • Poziom 8  
    jimasek napisał:
    Coś tam wykryło, więc F4 i przeglądarka.

i nic się nie dzieje , łączy łączy i nic wyskakuje błąd :
    Połączenie zostało zresetowane
    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.
    Tą adresację 192.168.0.178 sam wpisałeś czy masz z automatu?
  • Poziom 8  
    samo wskoczyło
  • Poziom 8  
    tak i niestety to samo:

Połączenie zostało zresetowane
    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.
    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.