Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NETCAM WB-IP03A-B - brak podglądu z kamery IP

06 Sie 2012 23:00 2965 24
  • Poziom 8  
    Witam, zwracam się o pomoc:
    Kupiłem kamerę NetCam jak poniżej:
    http://www.suza.fr/english/produits/hub+webcam/webcam/WB-IP03A/WB-IP03A-B.html
    i niestety nie potrafię uzyskać z niej obrazu.

    Internet mam radiowy, podłączony do komputera za pomocą karty TP-LINK USB i gniazdo od karty sieciowej w komputerze mam wolne, więc podłączyłem do niego kamerę ale niestety nie mam podglądu. Nie mam routera (bo tak chyba najłatwiej ją podłączyć z tego co wyczytałem w google).

    Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, więc jeżeli ktoś wie jak mi pomóc z góry wielkie dzięki . Jeżeli potrzebna jest jakaś specyfikacja sprzętu to oczywiście podam, powiedz tylko jak :)
  • Moderator - Sieci, Internet
    Masz jakiś program od producenta kamery?
  • Poziom 8  
    na płycie jest tylko to:
    NETCAM WB-IP03A-B - brak podglądu z kamery IP
  • Moderator - Sieci, Internet
    Próbowałeś z tym Search_en? Masz też instrukcję do dyspozycji.
  • Poziom 8  
    pojawia się coś takiego:

    NETCAM WB-IP03A-B - brak podglądu z kamery IP
  • Moderator - Sieci, Internet
    Coś tam wykryło, więc F4 i przeglądarka.
  • Poziom 8  
    jimasek napisał:
    Coś tam wykryło, więc F4 i przeglądarka.


    i nic się nie dzieje , łączy łączy i nic wyskakuje błąd :
    Połączenie zostało zresetowane
    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.
  • Moderator - Sieci, Internet
    Tą adresację 192.168.0.178 sam wpisałeś czy masz z automatu?
  • Poziom 8  
    samo wskoczyło
  • Poziom 8  
    tak i niestety to samo:

    Połączenie zostało zresetowane
    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.
    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.
  • Poziom 8  
    jimasek napisał:
    Spróbuj jeszcze wpisać do przeglądarki http://002dmlf


    niestety nic się nie dzieje , błąd wczytywania strony
  • Poziom 14  
    Przywróć kamerze ustawienia fabryczne i skonfiguruj według instrukcji, na pewno coś pogrzegałeś i teraz masz problem ze zdalnym dostępem znając życię będą to porty TCP/UPD
  • Poziom 8  
    wciskałem już reset przez 10 sekund (wg instrukcji) i nic nie dało, a instrukcja nie jest za przejrzyście napisana, jak dla mnie. W dodatku tylko po francusku i angielsku
  • Poziom 14  
    Dobra, ale czemu na obrazku Ip jest 10.0.0.51 mask 255.255.255.0 a Brama 0.0.0.0 ?
    Po prawej stronie kliknij set ip automatically naciśnij colse, wylacz kamere z prądu i włącz i zobacz wtedy jakie ip ci się pokaże w ip config. Ja to bym zrobił tak:
    W ip config:(jeżeli masz router i na nim włączone DHCP)
    192.168.0.150
    255.255.255.0
    192.168.0.1
    192.168.0.1
    Port ustawiłbym na 8080 ponieważ tplink 80 wykorzystuje do zdalnej konfiguracji pod adresem http://192.168.0.1 . Wejdz w konfiguracje TPLINKA znajdź zakładkę port forwarding i wpisz tam port 8080-8080 a ip 192.168.0.150 . Zapisz to wszystko poczekaj z 2/3 minuty aż wszystko się zsynchronizuje i wejdz w przeglądarkę i pod adresem http://192.168.0.150:8080 powinna ci działać kamerka
  • Poziom 8  
    I niestety du*a, nic nie działa.
    Może wina leży w tym, że internet jest podłączony przez USB (tp-link) a kamerę mam podłączoną za pomocą kabla bezpośrednio do komputera. Jak pisałem nie mam niestety routera.

    To mam w menadżerze:
    NETCAM WB-IP03A-B - brak podglądu z kamery IP
  • Poziom 14  
    to wejdz w połączenia sieciowe i znajdz ten internet usb i prawym właściwosci i kliknij Udostepnianie, i zaznacz te dwa haczyki, zezwalaj innym uzytkownikom na łaczenie sie poprzez..... i powinno działać
  • Poziom 8  
    Już myślałem że temat do zamknięcia - Udostępniłem i sprawdziłem w domu, niby wszystko ok. Jest obraz i mogę sterować kamerką. Gdy jednak próbowałem wejść np. z telefonu to niestety nic się nie dzieje, to samo jest gdy np. chcę wejść z innego komputera. Gdy wpisuję w domu w przeglądarce ip i port wszystko działa bez problemu, gdy robię to samo na innym kompie echo. Już powoli tracę nadzieję...
  • Poziom 14  
    Masz wewnetrzne ip bodajże musisz isc do providera sieci i poprosić o zew ip wtedy bedziesz mógł wchodzić z każdego internetu
  • Poziom 8  
    no jak się okazało mam jakieś wewnętrzne IP i mój usługodawca internetu radiowego rzekomo sam nie wie kiedy TePsa mu przydzieli zewnętrzne IP. Nie wiem ile w tym prawdy ale muszę mu uwierzyć na słowo. Trudno kamera poczeka na zewnętrzne ip....
  • Poziom 14  
    hehe to nie jest provider tylko koles który zarabia na tobie, bo w tp-sa kazdy uzytkownik ma zew ip - on przykładowo wziął neta 6mb i dzieli to z tobą i z innymi po routerze i to router daje wam wewnetrzne ip, jeżeli on na swoim liveboxie badz serwerze zrobić dyndns, bo ma zmienne zew ip i udostępnił ci port np 8080 to wtedy mogłbyś wchodzić na kamerkę skad być chciał, ale widze, że gościu nie ma pojęcia. gdzie to jest >? daj jakies namiary na niego
  • Poziom 8  
    Witam.
    Mam taką samom kamerkę tylko mój problem polega na tym że nie posiadam do niej żadnej aplikacji.
    Może ktoś wie skąd można pobrać?
    POZDRAWIAM
  • Poziom 8  
    Witam, chciałem odnowić temat.
    Dzisiaj podczas porządków odkopałem tą nieszczęsną kamerę i postanowiłem ją podłączyć. Będę jej używał jako "wizjer" i oko na podwórze. Mam w związku z tym pytanie ponieważ jak podłącze ją do routera przez kabel wszystko śmiga aż miło, mogę nią sterować itd. ale niestety nie potrafię jej połączyć przez wi-fi z routerem - może ktoś coś doradzić? z góry dzięki