Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Romet Kadet 780 - Komar słabnie, coraz gorzej odpala nie trzyma wolnych obrotów.

1996janusz 07 Aug 2012 08:07 3649 7
  • #1
    1996janusz
    Level 9  
    Witam. Nie wiedziałem jak nazwać temat ale mam nadzieje ze uda mi się jakoś to wyjaśnić a mianowicie chodzi o mojego komarka już kiedyś był podobny problem z nim lecz udało mi się go zrobić. A więc przejdę do problemu. Po odpaleniu komarka nie chce chodzić na wolnych obrotach, zaczął słabnąć gorzej odpala i znów nie chce chodzić na pełnym gazie. Wymieniłem mu kondensator, przerywacz wyczyściłem trzy razy gaźnik kranik wymieniłem uszczelki pod głowicą cylindrem założyłem nowe pierścienie i nadal nic słabnie. Prosił bym o szybką odpowiedź i porady.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    stanislaw56
    Level 19  
    Wymień uszczelniacze na wale.
  • #3
    1996janusz
    Level 9  
    Uszczelniacze patrzałem razem z wujem i wymienialiśmy bo myśleliśmy, że to wina tych właśnie uszczelniaczy. No ale chyba nie.
  • #4
    Staszek49
    Level 35  
    Kolego pomimo dokonanych już sprawdzeń, podmiany podzespołów itd. - sprawdź jeszcze jakie ma silnik ciśnienie w cylindrze, czy dobrze jest ustawiony zapłon, załóż nową świecę zapłonową tj. o właściwej wartości cieplnej (w zależności od koloru "starej" świecy po wykręceniu). Aby sprawdzić jakość iskry można zdjąć tzw. fajkę z przewodu wysokiego napięcia i bezpośrednio zbliżać przewód do np. głowicy silnika.
    Uważa się, iż dobra iskra to taka, która skacze na odległość ok. 10 mm i ma odpowiedni kolor tj. zbliżony do fioletu. Jeśli chodzi o gaźnik, to czyszczenie nie polega na zewnętrznym obmyciu, lecz na udrożnieniu wszystkich dysz oraz wyregulowaniu poziomu paliwa i sprawdzeniu, czy nie jest już zużyty tj. nie łapie tzw. fałszywego powietrza.
  • #5
    valkirus15
    Level 15  
    Dokładnie ustaw gaźnik oraz opuść iglicę
  • #6
    lukaszsobek123
    Level 11  
    Dlaczego ma niby opuścić iglicę??? Raczej podnieść o jeden ząbek do góry jeśli jeszcze można.
  • #7
    1996janusz
    Level 9  
    Gaźnik przeczyściłem cały dysze przelot paliwa itp. Muszę jeszcze popróbować z tą iskrą fakt faktem jest fioletowa ale mogą być platyny zepsute a teraz się tak zdarza że kupisz nowe i nie działają. Jutro powiem wam jak sb poradziłem z problemem Lub jak tez sb nie poradziłem.
  • #8
    1996janusz
    Level 9  
    Temat chyba powinienem zamknąć bo problem rozwiązany.Dużo się nie namyślając kupiłem silnik od simsona s51 i mam zamiar go tam umieścić. A z tym silnikiem myślę że to wina zapłonu.