Witam!
Mam problem z CZ 175.
Silnik odpala z kopa, lecz problemem jest przerywanie na wysokich obrotach.
Czasami w ogóle nie chce wejść na wysokie, gdyż ją zamuli i zgaśnie.
Co jest powodem paliwa w filtrze powietrza (dokładnie to w gumie) ?
Jaka ma być prawidłowa przerwa na przerywaczu ? W książce serwisowej pisze 0,05mm a na innych forach, że 0.40mm.
W jaki sposób ustawić gaźnik ? Silnik jest po wymianie tłoka, pierścieni oraz szlifie. Czy kondensator może być winowajcą ?
Świeca - jaka powinna być ?
Mam problem z CZ 175.
Silnik odpala z kopa, lecz problemem jest przerywanie na wysokich obrotach.
Czasami w ogóle nie chce wejść na wysokie, gdyż ją zamuli i zgaśnie.
Co jest powodem paliwa w filtrze powietrza (dokładnie to w gumie) ?
Jaka ma być prawidłowa przerwa na przerywaczu ? W książce serwisowej pisze 0,05mm a na innych forach, że 0.40mm.
W jaki sposób ustawić gaźnik ? Silnik jest po wymianie tłoka, pierścieni oraz szlifie. Czy kondensator może być winowajcą ?
Świeca - jaka powinna być ?