Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odkurzacz - ze starego worka zostaly strzepy...

stefanscorpio 07 Sie 2012 12:04 7196 16
  • #1 07 Sie 2012 12:04
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!Prosze o sensowne rady z jakiej najlepiej nie przepuszczajacej wody tkaniny (gdzie jest dostepna) mozna wykonac worek-filtr do sporego odkurzacza.

    Pozdrawiam.

    0 16
  • #2 07 Sie 2012 12:16
    _PREDATOR_

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Może by tak model, więcej opisu/ fotki?

    0
  • #3 07 Sie 2012 21:21
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!

    _PREDATOR_ napisał:
    Może by tak model, więcej opisu/ fotki?


    Prawde powiedziawszy nie widze zwiazku ale niech bedzie: Nilfisk GB 635 Zdjec niestety nie zamieszcze bo tylko strzepy z worka zostaly wiec nie ma czego fotografowac.

    Pozdrawiam..

    0
  • Pomocny post
    #6 09 Sie 2012 21:26
    Paw_el

    Specjalista AGD

    Witam.
    Może tutaj Ci podpowiedzą, albo w zakładce "akcesoria" rozmiarowo dopasujesz do swojego modelu.

    0
  • #7 12 Sie 2012 12:41
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam! Bardzo trafna podpowiedz kolegi.

    Paw_el napisał:
    Może tutaj Ci podpowiedzą, albo w zakładce "akcesoria" rozmiarowo dopasujesz do swojego modelu.

    Bardzo sympatyczni ludzie.

    Pozdrawiam.

    0
  • #8 02 Wrz 2012 22:42
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!Prosze o sensowne rady z jakiej najlepiej nie przepuszczajacej wody tkaniny (gdzie jest dostepna) mozna wykonac worek-filtr do sporego odkurzacza.

    Pozdrawiam.

    1
  • #9 04 Wrz 2012 21:15
    Gosia12072
    Poziom 12  

    witam najlepiej używać worków papierowych, a jeśli nie to zastosować płótno lniane

    0
  • #10 06 Wrz 2012 12:07
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!
    Worki papierowe nie wchodza w gre.To jest duzy odkurzacz.Myslalem raczej o tkaninie uzywanej na poszwy do poscieli.Nie jest ona jednak wodoodporna.
    Panowie z serwisu niestety zawiedli.
    Pozdrawiam.

    0
  • #11 06 Wrz 2012 13:13
    mczapski
    Poziom 38  

    Może to marna porada. Ale ja w niewielkim wprawdzie odkurzaczu zastosowałem tkaninę podszewkową. Nie wiem co dla ciebie oznacza wodoodporna, lecz ta jest trudno nasiąkliwa. Generalnie to jakiś syntetyk. W moim przypadku właśnie często trzeba nazwijmy to prać ten worek i jestem zadowolony z efektów.
    Ponadto przecież jest coś takiego jak tkanina filtracyjna i tutaj masz pole do popisu.

    Autor pytania raczej nie wspomina nic o odkurzaczu wodnym. Potrzebuje worek. Więc przypuszczam, że może tylko zbierać mokre nieczystości.

    0
  • #12 07 Wrz 2012 12:49
    Gosia12072
    Poziom 12  

    Pytanie zasadnicze czy jest to odkurzacz tzw;wodny bo nie we wszystkie odkurzacze można wciągać wodę. Jeśli jest wodny to musi mieć specjalną kulę która blokuje (zabezpiecza) dostanie się wody do agregatu ssącego,wtedy niepotrzebny jest worek - takie kule mają odkurzacze przemysłowe jeśli odkurzacz nie jest przystosowany do zbierania wody można sobie nieźle narozrabiać.

    -2
  • #13 08 Wrz 2012 14:17
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!
    Odkurzacz wyglada na "suchy".Zbiornik szacuje na 60-80 litrow. Producent podobno stosowal filtry z tzw "gortexu".Jest to tkanina nie przepuszczajaca czasteczek wody.Zwykla tkanina nawet wilgotna powoduje zatrzymanie przeplywu powietrza a "gortex" podobno nie.Mozliwe wiec ze w takim wypadku nie jest konieczny inny wylacznik.Zastanawia mnie jednak zastosowanie w serwisowanym odkurzaczu srodka zastepczego.
    Czy ma ktos pomysl na jakies konkretna tkanine?

    Pozdrawiam.

    0
  • Pomocny post
    #14 08 Wrz 2012 21:30
    zhudomel
    Specjalista AGD

    Na pw masz link. Piszą, że mogą zrobić worek wg indywid. zamówienia.

    4
  • #15 20 Wrz 2012 04:14
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!
    Owszem pisza ale na meile nie odpowiadaja...
    Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly?

    Pozdrawiam.

    0
  • #16 13 Paź 2012 15:09
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam!

    Telefon (dzwonilem pytalem zostawilem numer) tez milczy.Maja pewnie racje.Co beda z detalista rozmawiac i cenny czas tracic?
    Powoli jednak krok po kroku ide do przodu.

    Pozdrawiam,

    0
  • #17 12 Lis 2013 22:56
    adam9010
    Poziom 8  

    Kolego to jest odkurzacz na sucho (posiadam podobny model) w nim nie stosuje się żadnych worków jedynie filtry. Zbieranie nim wody to zabójstwo dla tego sprzętu, a jest na prawdę twardy.

    0