Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 3 2.0 GTI - zamiast kierunkowskazów świecą postojówki

Wężu 07 Sie 2012 15:43 2782 8
  • #1 07 Sie 2012 15:43
    Wężu
    Poziom 9  

    Witam, wczoraj kupiłem Golfa 3 i podczas powrotu do domu pojawił się następujący problem. Otóż nagle przy włączeniu kierunkowskazu, coś jakby mignęło na desce z zegarami i kierunki przestały działać. Zamiast tego gdy włączam lewy kierunek, świeci lewa postojówka, to samo z drugiej strony gdy włączę prawy. Sprawdziłem bezpieczniki, są ok. Przełożyłem także przerywacz z Golfa 3 mojego ojca i dalej to samo. Ktoś ma jakieś pomysły?

  • #3 07 Sie 2012 22:37
    nikusert
    Poziom 36  

    Witam
    Czy awaryjne masz.

  • #4 07 Sie 2012 23:27
    Zico63
    Poziom 37  

    Błażej napisał:
    Mam. Poczytaj o masach. Wszytko masz tutaj:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/search.php

    W sumie zabawne... :D

    A chodzi jednak o brązowy przewód, dokladnie dobry jego styk, szczególnie w lewej tylnej lampie Golfa. To po latach używania słaby punkt tego modelu.
    Moim rozwiązaniem tego problemu jest:
    http://www.golf3.pl/topics4/swiatla-przeciwmg...migaja-przy-wlaczonych-kierunkach-vt45987.htm

  • #5 08 Sie 2012 04:09
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Panowie, czy aby nie daliście ciała? Wydaje się że uszkodziła się kosteczka w stacyjce lub padło zasilanie. W Golfie tak jest to zrealizowane, że po wyjęciu klucza ze stacyjki, włączeniu kierunkowskazu, świeci się postojówka po jednej stronie pojazdu ;)

  • #6 08 Sie 2012 08:22
    nikusert
    Poziom 36  

    Wszystko możliwe,ale kolega Wężu nie pisze czy ma awaryjne,bo świadczyłoby to o przerywaczu .może być że nie ma +15 po stacyjce,gdyby był coś z wkładką stacyjki nie byłoby wycieraczek ,wskaźników(kontrolek)

  • #7 08 Sie 2012 13:57
    Wężu
    Poziom 9  

    I właśnie tu jest problem, bo przycisk od awaryjnych jest zakleszczony, nie da się go przełączyć, na początku myślałem, że to jego wina, ale awaria nastąpiła dopiero w połowie drogi, przycisk nie działał natomiast zanim go kupiłem.

  • #8 08 Sie 2012 14:05
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Schemat w dłoń, próbówka i będzie wiadomo w 10 minut.

  • #9 08 Sie 2012 14:09
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Masz rację Pawle. Ale ta usterka jest, jak widać spowodowana wyłącznikiem awaryjnych. Tam się traci zasilanie.
    Wężu - może zamiast szukać niestworzonych usterek, zaczniesz od wymiany podzespołów na SPRAWNE? A dopiero później, jeśli nadal będą problem, zaczniesz pytać?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME