Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Grand Vitara - Auto gaśnie na wolnych obrotach.Nie pracuje na 1 cylinder

08 Sie 2012 12:43 8941 7
  • Poziom 2  
    Witam !

    Mój tata jakiś czas temu kupił Suzuki Grand Vitara 1.6 v16 (110KM) 2006r.
    Z racji tego że te auto pali dosyć sporo dał zamontować instalacje gazową.
    Z czasem auto zaczeło tracić na mocy , gasnąć , pracować na 1 cylinder potem znów na wszystkie ( zaczeło wariować ). Auto było u mechanika niestety nie wiadomo jaka to usterka . Komputer pokazuje brak błedów . Auto podczas jazdy nie gaśnie tylko podczas zatrzymywania się ( wolne obroty). Po zgaśnięciu odpala normalnie . W samochodzie było wymieniane ( może to coś pomoże ) :
    -świece
    -filtr powietrza
    -pompa
    -sonda lambda
    Proszę o propezycję na temat co może powodować taką usterkę . Za każdą odp. serdecznie dziekuje !
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 34  
    Lista usterek mogąca powodować takie zachowanie jest dość długa, a części które przy tym można wymienić drogie. Np cewki zapłonowe, wtryskiwacze benzynowe i gazowe itd. Proponuje znaleźć dobry serwis i kiedy usterka wystąpi tam się udać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Nie równo pracuje na jeden cylinder ale to czy jest to 1 cylinder to tego nie wiemy .
  • Poziom 10  
    Cześć,
    po odpaleniu i przygazowaniu obroty spadaja ponizej 500, a przy dłuższym postoju wracają do normy, czyli ok 900, silnik pracuje nierówno ?! Ja miałem podobny problem, mechanicy wskazywali na przepływomierz powietrza, okazało się, że to dzikie powietrze, w moim przypadku wynikające z nieszczelności przy połączeniu szerokiego gumowego przewodu (tego na którym osadzony jest przepływomierz a wcześniej puszka z filtrem powietrza) z aluminiowym króćcem doprowadzającym powietrze do silnika. Wystarczyła opaska ślimakowa na przykrótką gumkę i wszystko wróciło do normy ;o)
    Mam natomiast u siebie problem zapalającego się check'a podczas opadów deszczu. Nic niepokojącego się nie dzieje, check przy kolejnym rozruchu na sucho gaśnie, niemniej nie jest to normalny objaw. Moze ktoś ma pomysł ;o)
    Pozdrawiam Marek
  • Poziom 9  
    Witam 100% do regulacji zawory, gdyż regulacja luzu zaworowego powinna byc spr ( regulowana ) co 30 tys km, po tych objawach co napisałeś wychodzi że to luzy. w razie czego piszcie chętnie podzielę się wiedzą.
  • Poziom 10  
    Masz racje, wychodzi na to ze zawory do regulacji, możesz napisać gdzie to można zrobić za rozsądne pieniądze. W Aso krzyknęli mi grubo ponad tysiąc złotych. Ewentualnie gdzie można kupić częsci, żeby to zrobić poza Aso. Dzięki za info ;o)
  • Poziom 9  
    zadzwon do mnie 503 - 976 - 619 pozdrawiam