Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozgałęzienie na tv i internet

09 Sie 2012 03:33 1860 10
  • Poziom 8  
    Witam, od września chcę przejść na internet z vectry, ponieważ mam od nich telewizję i żeby było taniej, chcę wziąć paczkę z internetem. I mam takie pytanie, ponieważ jestem zielony i to całkowicie, jak rozdzielić ten sygnał? Sytuacja wygląda jak na obrazku poniżej, czyli do mieszkania wchodzą 2 kable antenowe. Jeden leci do pokoju 1, 2 i 3 i po drodze sygnał jest rozgałęziany i w tych pokojach nie chce nic zmieniać. 2 kabel leci do pokoju 4, w tym pokoju już jest telewizja, ale nie ma gniazdka, kabel bezpośrednio leci do telewizora. Bardzo bym prosił o pomoc, jak to wszystko rozdzielić żeby w miarę sprawnie grało. Z góry dzięki i przepraszam za kłopot! :)
    Rozgałęzienie na tv i internet
  • Poziom 16  
    Skoro nie chcesz nic zmieniać, potrzebujesz router z WiFi, lub zamawiając usługę w Vectrze, zamówić modem z WiFi (o ile wszystkie urządzenia sieciowe posiadają WiFi i Vectra umożliwia połączenie z potrzebną w Twoim przypadku ilością urządzeń)
  • Poziom 8  
    No tak, zgadza się, tylko że vectra ma internet przez kabel taki jak do telewizora, a tpsa ma linie telefoniczną, przynajmniej tak mi się wydaje
  • Poziom 16  
    Owszem i dlatego na jednym z tych kabli trzeba będzie podłączyć modem za rozgałęziaczem.
  • Poziom 28  
    Witam

Ja mam właśnie taki pakiet i podziału dokonali monterzy z Vectry.
    Rozdzielacz mam w przedpokoju a internet i TV rozdzielone na dwa pokoje.
  • Poziom 33  
    Black12 napisał:
    [ciach]
    Bardzo bym prosił o pomoc, jak to wszystko rozdzielić żeby w miarę sprawnie grało. Z góry dzięki i przepraszam za kłopot! :)
    [ciach]