Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 94r 1.9 td prosba o pomoc !!!

21 Sty 2005 00:08 8734 14
  • Poziom 21  
    Witam na wstepie chce zaznaczyc ze jestem totalnym lajkiem jesli chodzi o sprawy tego typu. Głownie chodzi mi o jakies informacje na temat podpiecia interfejsu pod ten samochod, nie dawno przyjechal do polski a ja chcialbym wiedziec o nim cos wiecej wiem ze jest mozliwosc stworzenia na wlasna reke takiego interfejsu mam jakies schematy ale nie wiem co do czego nie znam tych polaczen sa jakies vag-com, obd nie bardzo kojaze takie oznaczenia moze ktos ma jakis schemat i soft do tego golfa albo jakies namiary i czy ktos moze cos bardziej wyjasnic na temat tych łaczy vag ???
    chodzi mi glownie o jakies bledy IN 02 ciagle jest to wyswietlane na liczniku wiem jak to skasowac ale chcialbym cos wiecej sie dowiedziec

    pozdrawiam serdecznie
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 14  
    jaki to jest silnik td czy tdi -jak td to możesz sprawdzić abs i poduszki o ile w nim są
  • Poziom 21  
    Witam jest tam silnik 1,9 TD bez I niestety nie ma poduszek ani absu

    ale dzieki za zainteresowanie
  • Poziom 39  
    Te i nie oznacza ani ABS ani poduszek tylko system zasilania w wypadku td (bez i)niestety albo całe szczęście vag do niczego ci nie jest potrzebny in2 to inspekcja którą można usunąć za pomocą kawiszy sterowania zegarem i zapłonu.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 21  
    Wiatm

    Tak wiem ze mozna skasowac in2 za pomoca 2 przyciskow konsoli licznika ale nie mam zadnych informacji co np oznacza in2 czym sie rozni od in1 wiekszy przebieg w odstepie od inspekcji czy co ?? poszukuje jakichkolwiek informacji na temat tego golfa chce zmontowac intefejs ale nie moge nigdzie dostac takiego ukladu ILD74 pozatym szukam sposobu jak mozna sprawdzic czy turbina dziala bo jakos nie slychac jej za pomoc z gory dziekuje
  • Poziom 39  
    W wypadku tego silnika (jeśli to td.) vag. w niczym ci niestety nie pomoże gdyż nie posiada on sterowania elektronicznego,jeli chodzi oturbine to jedynie pomiar nadciśnienia ładowania pozwala na ocene jej stanu,co in. są to inspekcje pojazdu wynikające z jego przebiegu,w wypadku pojawienia się tego komunikatu powinineś udać się do warsztatu w celu kontroli pojazdu,jeśli chcesz liste co powinno być skontrolowane przy poszczególnych in. to poszukam.
  • Poziom 21  
    Wiatm dzieki serdeczne za pomoc co do listy jasne przydalaby sie :) napisales ze vag w niczym mi nie pomoze jest to kwestia programu czy interfejsu w moim wyobrazeniu wyglada to tak podlaczam sie poprzez interfejs do zlącza obd2 odpalam programik i moge dowiedziec sie np co dzial a co nie dziala w tym autku mam kody usterek a wiec domyslam sie ze wyswietli mi jakis kod ktory na tej liscie odpowie za konkretna rzecz ale nie jestem pewien ?? mam nowy problem ktory ostatnio zauwazylem mianowicie jest to przebieg a wlasciwie nie wiem co to jest po przekreceniu zaplonu na wyswietlaczu pokazuje sie in 00 to jest ok i zachwilke 19823 po przytrzymaniu guzika przechodzi na trip i pisz na o,o to jest ok ale nie wiem dlaczego nie pokazuje total tylko ta 19823 a na poczatku pamietam ze bylo 120000 tys przebiegu z oznaczeniem tottal a teraz nie ma i co gosze nie moge przeskoczyc na to prubowalem odlaczac kleme od akumulatora i bez zmian nie wiem o co chodzi ?? i pytanko od czego jest przekaznik nr 19 znalazlem go w bagarzniku jak sprzatalem na desce widze ze jest miejsce z takim samym wycieciem ale do czego on jest jak zwykle nie wiem prosze o pomoc i o co chodzi z tym przebiegiem
    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    też mam golfa III 1,9 TD. I mam pytenie czy znacie jakieś programy które co kolwiek w nim zdiagnozują?? widziałem gdzieś program który diagnozował centralny zamek, szyberdach.
  • Poziom 12  
    Przekaźnik nr 19 steruje pracą silniczka wycieraczki. Jeżeli z wycieraczkami u ciebie wszystko O.K. to znaczy, że masz go na zapas lub jest uszkodzony i jest pozostałością po wymianie.
    BIELINEK
  • Poziom 39  
    Panowie może się powtórze ale vagiem ani interfejsem nic jeżeli chodzi o stan silnika nie zdiagnozujecie ,bo najbardziej skoplikowanyy elament elektroniczny tego silnika to przkaźnik świec żarowych, co do anomali w wyświetlaniu przebiegu wygląda że ktoś niezbyt wprawnie korygował przebieg auta i dlatego są problemy ,co do listy mogę przesłć ci ją w poniedziałek jeśli jesteś zaint.
  • Poziom 2  
    Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak kasować te komunikaty ON 02. Wiem tylko, że tymi dwoma przyciskami, ale dalej nic więcej. Dziękówka.
  • Poziom 21  
    Witam serdecznie mam pytanko do czesci postu cytuje "co do anomali w wyświetlaniu przebiegu wygląda że ktoś niezbyt wprawnie korygował przebieg auta i dlatego są problemy" co do przebiegu nie byl tkniety jedyne co bylo zrobinone to kasowana inspekcja na poczatku pokazywal sie calkowity przebieg total po jakims tyg nagle wyswietla 10054 a nie 120000 total mam takie pytanie nie wiem czy to mozliwe ale warto zapytac zastanawiam sie czy nie ma czegos takiego jak ustawienie inspekcji na km\h w sensie ze np po przejechaniu powiedzmy 10000 trzeba wymienic olej i odrazu na wyswietlaczu pokazuje sie zamiast total wlasnie przebieg na oleju ktory trzeba wymienic i skasowac ta inspekcje nie wiem czy wogle cos takiego istnieje dlatego to jest tylko moje gdybanie moze ktos sie z czyms takim spotkal w liczniku nic nie bylo robione no chyba ze jest inny sposob skasowania przebiegu w tym golfie prosze o odpowiedz

    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    CZy może ktoś w końcu napisać jak kasować te komunikaty IN 02, proszę. d_z_i_k_i(malpa)wp.pl
  • Poziom 21  
    Prosze bardzo Inspekcja olejowa - OEL

    1. Włączyć zapłon,

    2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,

    3. Wyłączyć zapłon,

    4. Zwolnić przycisk X,

    5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL",

    6. Obracać przycisk Y do ustwiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - - - -",

    7. Włączyć zapłon,

    8. W polu wyświtlacza pojawia się wskazanie "INSP-0",

    9. Wyłączyć zapołon.

    Inspekcja serwisowa - INSP-1

    1. Włączyć zapłon,

    2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,

    3. Wyłączyć zapłon,

    4. Zwolnić przycisk X,

    5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X,

    6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP-1",

    7. Obracać przycisk Y do ustwiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - - - -",

    8. Wcisnąć przycisk X,

    9. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL",

    10. Wcisnąć przycisk Y,

    11. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się wskazanie "- - - - -",

    12. Włączyć zapłon,

    13. W polu wyświtlacza pojawia się wskazanie "INSP-0",

    14. Wyłączyć zapołon.

    Inspekcja serwisowa - INSP-2

    1. Włączyć zapłon,

    2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,

    3. Wyłączyć zapłon,

    4. Zwolnić przycisk X,

    5. Wcisnąć i zwolnić przycisk X,

    6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP-2",

    7. Obracać przycisk Y do ustwiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - - - -",

    8. Wcisnąć przycisk X,

    9. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "INSP-1",

    10. Wcisnąć przycisk Y,

    11. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się wskazanie "- - - - -",

    12. Powtórzyć czynności kasowania jak dla inspekcji olejowej,

    13. Włączyć zapłon,

    14. W polu wyświtlacza pojawia się wskazanie "INSP-0",

    15. Wyłączyć zapołon.


    Moze ktos tez odpowie na moje pytanie ?>??????
  • Poziom 10  
    Polecam zaczac od lektury...
    http://rapidshare.com/fil...aprawa.pdf.html
    wszystko elegancko opisane...

    A jezeli chodzi o przebieg to napis total znika na pewno po przekroczeniu 300 tys. i wtedy na wyswietlaczu jest liczony od nowa jezeli znowu dojdzie do 300 tys. czyli razem 600 tys wtedu pojawia sie poziome kreski...
    Oczywiscie komplikacje rowniez beda przy nieumiejętnym zmienianiu przebiegu..
    Tyle z mojej strony. Pozdrawiam.