Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung-Galaxy S3 głuche połączenia, rozmówca nie słyszy

suport 17 Mar 2013 14:07 54761 40
  • #31
    vitCorleone
    Level 9  
    Co prawda nie mam Samsunga S3, ale LG L9. Mam ten sam problem, słyszę idealnie drugą osobę, mój głos natomiast przerywa. Sieć Play. Od kiedy ustawiłem typ połączeń na tylko 2G słychać mnie dobrze, także wina operatora jest bardzo prawdopodobna.
  • #32
    insaner
    Level 9  
    Witam serdecznie ponownie po długiej przerwie ale w celu weryfikacji wszystkiego musiałem łącznie z siecią PLAY skonsultować. Zatem co następuje po moich testach i konsultacją z psuedo siecią PLAY:

    - wina leży po stronie sieci i według sieci po stronie producenta
    - Samsung Galaxy SIII zawsze będzie miał głuche połączenia w sieci PLAY bo nie umie się ona dogadać z SAMSUNG Polska by ten problem naprawić
    - problem dotyczy pasma HSPAP (H+) i w nim występują głuche połączenia (żadna ze stron się nie słyszy, a połączenie jest aktywne)
    - sprzedałem telefon bo miałem dość tej sytuacji
    - sieć PLAY ma niekompetentnych ludzi i nie potrafi sobie poradzić nie tylko z tym problemem ale przynajmniej przyznali się, że to ich wina - mam stosowne pisma ect.
    - oddanie telefonu nic nie da bo zwracają go z serwisu wraz z protokołem, że telefon jest w 100% sprawny
    - zmiana softu nic nie pomoże - sprawdzałem na kilku, tak samo brand / bez brandu
    - zmiana karty SIM na innego operatora niż PLAY powoduje, że telefon działa prawidłowo w każdym paśmie łącznie z HSPAP (H+), testowane na PLUS GSM, ORANGE...
    - próbowano ze mnie robić idiotę ale niestety trafili na niewłaściwą osobę...

    Reasumując nie polecam sieci ze względu na ich podejście do problemów i brak kompetencji wśród pracowników. Tak samo jak ich podejścia do tego telefonu w tej sieci bo problem dotyczy KAŻDEGO Samsung Galaxy SIII w sieci PLAY (a mają go w ofercie). Swoją drogą ciekawe co będzie z S4? Ja nie zamierzam sprawdzać i wróciłem do normalnego telefonu...

    P.S.
    Ciekawe czy ktoś z wyżej postawionych ludzi w PLAY to zobaczy i zrozumie może, że nie liczy się ilość gwiazd zatrudnionych do promocji tylko jak działa dana sieć, a ta kuleje niesamowicie na każdym szczeblu i wiecznie tylko "przeprasza". Szkoda.. bo cenowo jest ok ale usługa jest co najmniej żenująca!

    Pozdrawiam serdecznie!
  • #33
    marcel551
    Level 1  
    Witam.Mój SGS3 jest niebrandowany używam w T-Mobile i mam tak samo.Z tym ,że głównie jest głuchy dzwoniąc do żony.Żona do mnie ok. Wyczytałem wyżej ,że może 2G jest ok. Wypróbuje. Pozdrawiam.
  • #34
    Prezes-P
    Level 1  
    To ja mam ciekawy przypadek (SGSIII, Orange, Android 4.1.2):

    Wczoraj dostałem z serwisu telefon (wymienili mi układ scalony i konektor - objawy miał telefon jak w przypadku "sudden death") no i dziś odkryłem, że mnie nie słyszy odbiorca rozmowy, jak próbuję normalnie rozmawiać (mikrofon w aparacie jakby nawalał) ALE:

    1. Jak mam podłączony zestaw słuchawkowy, to mogę mówić zarówno do mikrofonu w słuchawce jak i do mikrofonu w aparacie telefonicznym - czy jest to możliwe w ogóle, żeby wsadzenie zestawu powodowało, że mikrofon działa nagle? zna ktoś wytłumaczenie?

    2. Przed oddaniem do serwisu wszystko działało odpowiednio, nie miałem problemu z rozmowami. Czy jest szansa, że mi skopali w jakiś sposób audio w komie?

    Pozdrawiam
  • #35
    bociangsm
    Level 10  
    Witam
    Mam ten sam problem z głuchymi połączeniami. Zanim wyszedł S4, używałem S3 i sieć T-mobile. Głuche połączenia zdarzały się, ale nie za często. Obecnie od 2tyg korzystam z play i Galaxy S4. Delikatnie zaczęło mnie irytować to że na ileś połączeń, a dużo rozmawiam, mam wspomniane echo. Okazuje się że wina operatora PLAY, najgorszy zasięg w pl, ostatni w rankingach zasięgu i jakości połączeń.
  • #36
    wertstal
    Level 1  
    Witam
    U mnie wystepuje nastepujący problem.
    Kupiłem telefon Samsung Galaxy S III sprowadzony z Anglii w listopadzie ubiegłego roku, gdy miałem T-Mobila nie było z nim problemu. Przeszedłem do play w lutym a od marca gdy ktoś do mnie dzwono lub ja do kogoś pa paru sekundach albo minutach słychać sygnał biiiiiiiip i rozłacza, badz po prostu kończy połaczenie, gdy chce powtórnie wykonać połączenie nie słychać sygnału, wogóle, dzieje sie tak coraz cześciej, w serwisie powiedziano mi że chodzi najprawdopodobniej o siec Play a po wymianie karty na plusa problem nie ustapił. Nie mam tego telefonu w gwarancji więc czuje sie lekko niekomfortowo, czy ktoś wie czy te okolicznosci wskazuja na problem z siecia czy jest raczej i niestety kwestia telefonu?
    Z góry dziekuje :)
  • #37
    araman
    Level 14  
    Mam to samo . mój telefon już kilka razy był w naprawie ostatnio uległ poważnemu uszkodzeniu więc był naprawiany w ramach ubezpieczenia Po tygodniu pojawił się ten problem- co kilka połaczeń jest głuchy tzn wybiera połaczenie ale jest cisza mnie nie słyszą i ja nic nie słyszę.Podobnie jest jak ktoś do mnie dzwoni. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy Na drugim telefonie też w t-,obile wszystko jest ok. Podejrzewam że to wina telefonu Mam go już naprawdę dosyć. Mam jeszcze opcje wymiany więć chyba ulegnie całkowitemu zniszceniu np w kominku. Jutro chcę go dać do naprawy . Proszę o radę jak to dokładnie opisać aby był wymieniony ten moduł.
  • #38
    araman
    Level 14  
    Wczoraj pojechałem po mój telefon bo ponoć wrócił z serwisu naprawiony.Jak przypuszczałem usterki nie stwierdzono. W opisie naprawy napisano że wgrano nowe oprogramowanie i zestrojono aparat. Myślę sobie będzie ok. Przy Pani z salonu wkładam kartę i odpalam telefon i co się okazuje mam wszystkie swoje kontakty i spis połączeń które wykonałem przed oddaniem do serwisu są wszystkie aplikacje -więc coś mnie tkneło próbuję zadzwonić a tu kicha dzwonie na telefon Pani z salonu i nić nie słyszymy. Ona dzwoni do mnie i jest to samo. Pani zaproponowała wymianę karty SIM twierdząc że może to pomoże. Zamieniamy kartę i telefon działa zadowolony wychodzę z salonu i dzwonie z infomacją do żony i..... nic nie słychać dzwonię do Pani z salonu i nic nie słychać, więc wróciem i telefon jedzie kolejny raz do serwisu. Poradzcie co tu zrobić jak opisać to uszkodzenie no bo coś jest, zostało to potwierdzone przez pracowników salonu .
  • #39
    prodigy01
    Level 1  
    U mnie tak się złożyło, że miałem S3 Galaxy zarówno w Plusie jak i T-Mobile. W obu przypadkach po kilku miesiącach zabawy z telefonami na obu aparatach pojawił się ten sam problem. Dzwonię do kogoś i mnie ledwo słychać, to samo przy połączeniach odebranych, druga strona albo mnie wcale nie słyszy albo jak przez mgłę. Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie dało, aktualizacja oprogramowania również (na obu aparatach). Co ciekawe po podłączeniu zestawu słuchawkowego z mikrofonem słychać mnie doskonale na obu telefonach. Reklamował oba aparaty w Plus jak i T-Mobile. Po dwóch tygodniach wróciły z opisem, że są sprawne. Wyczyszczono mi cały telefon, wgrano nowy software. Wszystko chodziło ładnie przez kilka godzin, następnie problem wrócił na obu telefonach. Dzisiaj zaniosłem jeszcze raz telefon do reklamacji w T-Mobile a jutro idę do Plusa. Zobaczymy co dalej ale krew mnie zalewa, że mam 2 drogie telefony i żaden nie działa a sieci mówią, że wszystko jest OK. Dodam jeszcze, że wystarczy przełożenie karty SIM do innego telefonu (np. Black Berry czy Nokia) i już wszystko działa więc nie jest to wina karty jak i samej sieci. Ewidentnie Samsung pogrywa sobie z klientami i jest to jakaś wada fabryczna. Mogę jeszcze dodać, że po kilku miesiącach od zakupu obu aparatów prędkość ich pracy znaczenie spadła, zamuliły się potocznie jak Windows. Mam już dosyć Samsunga...
  • #40
    xszakalx
    Level 2  
    Witam ja po 10dniach od kupna oddałem go do serwisu bo telefon za taką kasę musi być sprawny. Robili w Piasecznie
    Za pierwszym razem wymienili płytę główną i wgrali nowy soft, telefon znowu miał to samo głuche połączenia, utrata zasięgu (dostalem od nich poradę, żebym sobie przedstawił na gsm) co mnie rozbawiło. Więc oddałem znowu do serwisu.
    Za drugim razem czyli po może tygodniu użytkowania naprawiali już płytę główną (chyba sie zepsula przez tydzień) wymienili baterie bo spuchła(ponoć od zbyt długiego ładowania) wymienili wyświetlacz i oczywiście wgrali najnowszy soft. Telefon przyszedł praktycznie nowy nie gubił zasięgu, nie było głuchych połączeń Extra, w końcu mam normalny telefon, po 4tym połączeniu kolega mi mówi, że słychać mnie jakbym dzwonił za światów, albo ze studni. Opadły mi ręce Oddałem trzeci raz do serwisu napisałem że uszkodzony mikrofon. Telefon w końcu przyszedł nic niby nie zrobili podejrzewam że go źle skręcili. Serwis mówi, że mają obowiązek zmienić wszystkie śrubki na nowe i wgrać nowy soft przy każdorazowej naprawie.
    Morał polecam od razu oddać na gwarancję nie miałem telefonu w sumie prawie 3mc, ale teraz wszystko działa tak jak powinno. Bardzo dużo ludzi ma ten sam problem i mówią, że to wina sieci, że to samsung. To poprostu jakaś partia telefonów poszła uszkodzona. Mam nadzieję, że te moje wypociny komuś pomogą bo sam też spędziłem kilka dni na czytaniu forów. Pozdrawiam
  • #41
    kyys
    Level 9  
    To i ja dorzucę kilka słów od siebie
    Swojego sgs3 kupiłem w maju 2012 zaraz na początku jak ta słuchawka wchodziła do tmobile. Przez ok rok było wszystko ok, dopóki telefon nie zaczął strasznie mulić. Po którymś z restartów już się nie podniósł (wisiał na ekranie powitalnym). Wymieniono płytę główną z opisem, że uszkodzeniu uległa kość pamięci. Byłem mile zaskoczony tym, że naprawa została zrealizowana w ciągu 2 dni od zgłoszenia. Niestety od tamtej pory problemy z zamulaniem i 'głuchymi' połączeniami nasilał się co raz bardziej. Przywróciłem go do ustawień fabrycznych i jakby troszkę go to ożywiło, ale niestety problemy z połączeniami nie ustały. Pech chciał, że zbiegło się to z modernizacją sieci tmobile i przez ostatnie 6-7 miesięcy walczyłem z operatorem w tej kwestii, gdzie oni twierdzili, że oczywiście wszystko jest ok. Doprowadziło mnie to prawie do białej gorączki i postanowiłem wytestować Play'a. Kupiłem starter za 5zł i przez 1,5tyg ani jedno połączenie nie zostało zerwane, dlatego zdziwiłem się czytając moich poprzedników ;)
    Niedawno w tmobile wymieniono mi kartę sim, póki co częstotliwość 'głuchaczy' znacząco zmalała ale nie zniknęła ;( W poniedziałek podskoczę do punktu przyjęć Samsunga i zobaczę co uda mi się tam zdziałać. Chyba ktoś w samsungu zaprojektował zbyt krótkie życie S3 przez co firma ma teraz małe problemy z zaufaniem. Może będą mieli nauczkę na przyszłość :D