Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung-Galaxy S3 głuche połączenia, rozmówca nie słyszy

suport 09 Sie 2012 16:57 52049 40
  • #1 09 Sie 2012 16:57
    suport
    Poziom 10  

    Witajcie!
    Mam mały problem z S3.
    Od jakiegoś czasu miałem przypadłość głuchych rozmów.
    Nawiązałem połączenie z rozmówca ale w słuchawce było głucho, ani ja ani mój rozmówca nic nie słyszeliśmy, połączenie trwało i nie rozłączało. Rozłączenie i ponowne nawiązanie połączenia problem rozwiązało. Myślałem że to jakiś błąd na sieci.
    Potem telefon kilka razy z nienacka się sam zresetował.
    Coraz częściej przytrafiały się głuche rozmowy.
    Obecnie nie mogę prowadzić rozmów, całkowicie głucho w słuchawce nikt mnie nie słyszy ani ja nikogo nie słyszę. Mikrofon i głośniczek działa gdyż słyszę sygnały nawiązania połączenia. Nagrywać dźwięk można więc mic działa.
    Przywracałem telefon do ustawień fabrycznych-nie pomogło
    W google nie znalazłem żadnych opisów takich usterek.
    Co to może być? Telefon ma 1 miesiąc, model granatowy.

    Druga przypadłość to częste informacje "nie spodziewanie wyjęto kartę pamięci"
    Zainstalowana jest microSD 2GB. Najczęściej się tak dzieje jak stukniemy w telefon lub położę telefon na biurku mniej delikatnie. Tak jakby port za słabo dociskał kartę do styków.

    Jakieś pomysły co to może być?
    Ktoś zna takie przypadki?
    Serwis na gwarancji? wysłać?

    0 29
  • #2 09 Sie 2012 21:02
    rekordgsm
    Poziom 31  

    Skoro telefon na gwarancji to po co zaprzątać sobie głowę co może być przyczyną, zapakować i wysłać, po to jest w końcu gwarancja.

    0
  • #3 10 Sie 2012 12:35
    suport
    Poziom 10  

    Dlatego aby rozwiać wątpliwości czy aby to na pewno wina telefonu wymieniłem kartę sim razem z tel i może przyczyną jest sim?

    2
  • #4 04 Paź 2012 10:03
    mbbrzoza
    Poziom 10  

    Mam identyczne objawy, co prawda telefon mam od tygodnia, ale co któreś wykonane połączenia jest obustronnie głuche - powiedzmy 1 na 10 połączeń. Jeszcze nic z tym nie robiłem, czekam na jakieś rozwiązanie - najlepiej w postaci upgrade softu. Telefon zakupiłem w Komputroniku, jest to model biały. Soft się sam upgradował na najnowszy.
    Aparat pracuje w sieci PLAY

    2
  • #5 07 Paź 2012 00:02
    mimor555
    Poziom 24  

    A może uzywacie jakiś "cudownych" pokrowców? Miałem S2 i w pokrowcu nie szło się dogadać.

    3
  • #6 07 Paź 2012 14:57
    sm233
    Poziom 37  

    W i9300 jest taka usterka, wyszedł już nawet biuletyn dla serwisów w tej sprawie. Do wymiany układ audio.

    0
  • #7 06 Lis 2012 11:46
    scaolin
    Poziom 10  

    Witam,
    też mam czasem problem z połączeniami na swoim Galaxy S3 GT I9300 (jedna na dziesięć/dwadzieścia jest głucha, rozmówca mnie nie słyszy, ja nie słyszę rozmówcy lub nie słyszymy siebie razem), ale mam kartę PLAY, więc uważam, że to raczej wina sieci niż telefonu.
    Jak mógłbym prosić o więcej informacji na temat tego układu audio, czy to wszystkie egzemplarze mają taki problem czy tylko jakieś szczególne przypadki. Mój telefon nie jest brandowany, zainstalowany najnowszy Android (Jelly Bean 4.1.1 XEO).
    Dziękuję za odpowiedzi.

    2
  • #8 06 Lis 2012 12:17
    sm233
    Poziom 37  

    Nie ma określonej serii ani nie ma znaczenia soft, najpierw trzeba oscyloskopem zbadać sygnały wychodzące z układ audio i jeśli którykolwiek nie mieści się w zakresie podanym w biuletynie to układ jest do wymiany.

    0
  • #9 06 Lis 2012 12:45
    scaolin
    Poziom 10  

    Czy posiada Pan może ww biuletyn?

    0
  • #10 06 Lis 2012 13:07
    sm233
    Poziom 37  

    Posiadam ale jego udostępnianie jest zabronione przez firmę Samsung.

    1
  • #11 16 Lis 2012 20:46
    suport
    Poziom 10  

    Telefon wrócił z serwisu z opisem wymiany pł.głównej.
    Działa prawidłowo.
    Niedawno zauważyłem znów problemy z głuchymi rozmowami. Zauważyłem też że problemy zaczęły się w momencie prób wyłączania niektórych procesów. Teraz nie zamykam żadnych procesów i wszystko jest ok od ok miesiąca. To naprowadziło mnie na przyczynę poprzedniego uszkodzenia. Miałem zainstalowanego killera procesów i dziś twierdze że S3 nie trawi żadnego takiego oprogramowania. Może nawet to doprowadzić do poważnego uszkodzenia.


    Teraz inny problem.
    Po ostatniej aktualizacji androida zauważyłem szybsze zużycie baterii, spadło nawet do 8h. Głównym procesem który pożera baterię to "multimedia", po wyłączeniu procesu bateria potrafi trzymać nawet 3dni.
    Ktoś wie co to za proces i jak go wyrzucić na stałe? Po jego wyłączeniu nie zauważyłem ograniczenia funkcjonalności, proces sam się aktywuje po resecie telefonu poprzez ponowne uruchomienie.

    0
  • #12 28 Lis 2012 11:18
    Dejw85
    Poziom 1  

    Ja również od początku zakupu mam ten problem. Nawet jeśli nie zabijam procesów to problem występuje. Chyba czeka mnie wysyłka na serwis

    0
  • #13 02 Gru 2012 00:50
    pietka79
    Poziom 2  

    wina gluchych rozmow spowodowana tez przez siec play,jestem w play od 2 lat juz po prostu sie przyzwyczaiłem że co 10 rozmowę musze wylączyć sie i zadzwonić ponownie,testowany na 5 telefonach przez okres 2 lat i zawsze to samo .znajomi tez to mają z play!no coz tanie rozmowy ale czasami wady

    0
  • #14 02 Gru 2012 11:50
    archi3
    Poziom 31  

    Potwierdzam play jest siecia miejscami/czasowo przeciazona i raz na jakis czas mam gluche rozmowy mimo ze uzywam zupelnie innego aparatu. Problem rozwioazuje ponowne wykonanie polaczenia, ale w tym przypadku tj cos wiecej skoro sam samsung powiedzial ze winny jest uklad audio... Jak ktos ma taki problem to na gwarancje od razu.

    2
  • #15 03 Gru 2012 22:21
    Mzymon
    Poziom 14  

    Dokładnie. Jest biuletyn, który o tym mówi. Padają kulki pod układem procesora audio. Pozostaje wysyłka. Sprawdźcie jak prezentuje się poziom sygnału GSM we właściwościach -> aplikacje -> użycie baterii.

    0
  • #16 06 Gru 2012 12:40
    insaner
    Poziom 8  

    sm233: Możesz mi powiedzieć czemu serwis olewa sprawę ? W moim przypadku przeinstalowali oprogramowanie, potestowali i niby sprawny - tak napisali w oświadczeniu naprawy.. Telefon po ponad tygodniu wraca do mnie i jest nadal ten sam problem głuchych połączeń. Jak mniemam pracujesz w serwisie po tym co piszesz to zapewne coś więcej wiesz.. czemu tak postąpiono z moim modelem ? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie. W razie czegoś proszę o P.W.

    0
  • #17 06 Gru 2012 12:58
    grubas
    Poziom 40  

    A jak jest na kartach innych operatorów?

    0
  • #18 06 Gru 2012 20:01
    insaner
    Poziom 8  

    Właśnie testuje od dzisiaj Orange. Na razie jest ok. Przez parę dni będę sprawdzać jak to wina PLAY to będzie nieciekawie..

    0
  • #19 08 Gru 2012 13:19
    insaner
    Poziom 8  

    UPDATE: po drugim dniu testowanie na starterze Orange (Orange One). Wszystko działa prawidłowo w każdym paśmie. Reasumując prawdopodobnie w wyższych pasmach PLAY ma problemy i to nie jest wina SAMSUNG - czyli wady układu audio tylko samego PLAY! Czekam na odpowiedź w tej sprawie od PLAY. Wykonałem ok. 60-70 połączeń i w każdym przypadku było to połączenie udane. Starter kupiony za 5zł 1szy lepszy - orange jako jedyny operator opisał, że jest to microSIM - nie miałem ochoty wycinać karty :P. Także reasumując jeśli ktoś ma z tym problem i jako operatora ma PLAY to wina będzie leżeć po stronie operatora - jeśli nie to tak czy owak sprawdzić na karcie innego operatora i jak dalej to samo to wtedy będzie zapewne wina tego układu audio.

    0
  • #20 12 Gru 2012 18:19
    insaner
    Poziom 8  

    UPDATE: problem zgłoszony do PLAY. Testują ponoć oraz w międzyczasie coś kombinują bo nie działa mi PLAY24.. Także reasumując ciekawa sytuacja ze strony sieci - aczkolwiek jak do tej pory nie mogę narzekać na wsparcie klienta także daję im szansę.. swoją drogą zastanawia mnie fakt czemu nie potrafią przyznać się, że liczba abonentów przerosła ich nadajniki.. dokładnie te od 3/3,5G (UMTS-HSDPA-HSPAP) - a tak poza tym zastanawiam się ilu ludzi z PLAY tu zagląda :P

    P.S. Nie sądzicie, że oferta związana z internetem oraz ilość abonentów wpływa na wyższe pasma ?

    1
  • #21 30 Gru 2012 18:03
    piteros15
    Poziom 2  

    Mam ten sam problem z SGS3 :/

    Głuche połączenia (1 na 10) oraz komunikat "Niespodziewanie wyjęto kartę pamięci / Uszkodzona karta pamięci"

    Samsung-Galaxy S3 głuche połączenia, rozmówca nie słyszy

    Samsung-Galaxy S3 głuche połączenia, rozmówca nie słyszy

    Czy problem został w 100% zidentyfikowany?

    Pozdrawiam.

    0
  • #22 11 Sty 2013 16:08
    piteros15
    Poziom 2  

    Update:

    Podszedłem z telefonem do serwisu Samsunga. Wgrali mi na miejscu niebrandowanego Androida 4.1.2 (udało mi się ich przekonać ;P). Problem z głuchymi połączeniami na razie nie występuje. :)

    Wymieniłem się z kolegą kartami pamięci (ma ten sam model, razem zamawialiśmy). Jego karta działa u mnie bez problemu. Moja karta u niego też (ma SGS2).

    Niedługo sprawdzę czy moja karta będzie działać pod nowym andkiem.

    Pozdro.

    0
  • #23 16 Sty 2013 10:32
    disease
    Poziom 2  

    Od czasu kiedy insaner zgłosił problem do PLAY głuche połączenia zniknęły także podejrzewam, że to jednak był problem po ich stronie a nie SG S3, ale dotyczy chyba tylko głuchych połączeń jako niezależnego samotnego problemu. W sytuacji, o której pisał piteros15 chyba jednak dopiero nowy soft pomoże.

    0
  • #24 16 Sty 2013 22:13
    robsoniqe
    Poziom 10  

    Większość tych przypadłości to wina sieci. Ja w Poznaniu na starym rynku gdzie pracuję przez parę miesięcy nie mogłem w ogóle się dogadać ciągle zrywało połączenie (T-Mobile) Teraz jest lepiej. Podobne objawy kolega miał w pewnych częściach miasta w Play.

    0
  • #25 31 Sty 2013 20:54
    Majestic12
    Poziom 2  

    Mam to samo w T-Mobile i od jakiegoś czasu prawie zawsze jak dzwonię na jeden konkretny numer (też z T-Mobile) po dłuższej przerwie, to nic nie słychać i w każdym przypadku pomaga ponowne połączenie.

    0
  • #26 01 Lut 2013 08:15
    disease
    Poziom 2  

    Wychodzi na to, że musisz im to zgłosić. Naprawdę mogę powiedzieć, że od kiedy insaner zgłosił problem, głuche połączenia są przeszłością. Obym nie wywołał wilka z lasu, ale obecnie jest ok.

    0
  • #27 27 Lut 2013 10:39
    mihu7
    Poziom 10  

    Witam serdecznie, od jakiegoś miesiąca wymieniłem aparat na nowego SGSa 3 w sieci Orange. Problem głuchych połączeń pojawia się u mnie bardzo często, ostatnio zrywało mi fonię chyba z 5 razy pod rząd, dopiero za 6-stym razem mogłem się dogadać z moim rozmówcą... Powtarzam mam abo w Orange, nie jak moi przedmówcy w Play-u...

    Czy ktoś z Was wysyłał SGSa do serwisu i wymieniono mu jakieś podzespoły ?

    Pozdrawiam.

    Dodam, że mam najnowszy, brandowany soft pod orange 4.1.2 JB

    0
  • #28 12 Mar 2013 14:55
    disease
    Poziom 2  

    Mnie od tygodnia znowu zaczęły się głuche połączenia, ale nie mogę znaleźć jakiegoś wzoru, ponieważ bardzo często brak głuchych połączeń jest przez tydzień, a potem nagle mam kilka w jeden dzień. Wydaje się, że nasze sieci komórkowe nie są chyba gotowe na jakieś rozwiązania technologiczne zastosowane w sgs3

    1
  • #29 12 Mar 2013 15:17
    mihu7
    Poziom 10  

    Ktoś mi kiedyś powiedział, że prawdopodobnie pasmo (?) nie "wytrzymuje" obciążenia, w związku z tym, że internet lata komórkowy....
    Ja też od jakiegoś czasu nie mam głuchych połączeń...\

    Pozdrawiam....

    0
  • #30 15 Mar 2013 15:13
    brunoc
    Poziom 1  

    to ja dorzucę moje spostrzeżenia bo mam ten sam problem :(

    problem występuje tylko i wyłącznie kiedy używam telefonu bez zestawu słuchawkowego - nigdy nie wystąpił kiedy miałem podłączony zestaw słuchawkowy (pod gniazdo słuchawek) a bardzo często używam słuchawek.
    Stąd moje wnioski, że:
    1. Nie jest to zależne od operatora (tez na początku myślałem, że winny jest Play)
    2. Nie jest to zależne od firmware

    Rozmawiałem z serwisem Samsunga i zasugerowali, że to wina sieci ale powiedziałem, że to wyeliminowałem korzystając ze słuchawek z którymi nigdy to się nie dzieje. proponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych ale to także robiłem i nic nie dało.

    Pytanie do Was - który serwis wie, że winny jest układ audio i wymienia płytę to skontaktuję się z nim bezpośrednio :)

    pozdrawiam

    0